Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag - den. 12.12.12 - fylder vores dejlige søn Viktor 2 år
I søndags blev han, på trods af snestorm og et par afbud fra nogle af gæsterne, fejret i stor stil med alt hvad der hører sig til på en 2 års fødselsdag
Han fik bla. en brandbil og et legekøkken som vakte MEGET stor glæde
Her til morgen har han delt godter ud i vuggesten og han blev fejret med fødselsdagssang og en fin gave fra alle vennerne
Tænk at min lille dreng allerede er 2 år... det er slet ikke til at forstå! Han er så skøn, kan rigtig mange ting selv og snakker som et vandfald er så stolt af ham
Det ser indtil videre også ud til at han får sin fødselsdag helt for sig selv lillebror gør ihvertfald ikke tegn til at komme ud idag. Hvilket egentlig også er ganske fint. Har hele tiden håbet på at de fik hver sin fødselsdag
I får lige lidt billeder af en meget glad fødselsdags-dreng
Elsker ham simpelthen overalt på jorden!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er han dejlig stort tillykke med ham
og sikke fine gaver han har fået
TILLYKKE med ham !!
Det er så vildt at vores små decemberbørn er to år efterhånden ! (Caroline bliver på lørdag )
Håber I får en dejlig dag idag og at lillebror kommer ud til jer inden jul
Tillykke til ham, og hvor ser han dog sød ud
Tilykke tillykke.
Hvor skønt.
2 år er en fantastisk alder.
B&J skriver: Ej hvor er han dejlig stort tillykke med ham og sikke fine gaver han har fået
mange tak søde!
ja han er en heldig lille fyr at få så fine gaver og det var rigtig sødt og dejligt at se at han blev oprigtig glad for dem
Maja_4000 skriver: TILLYKKE med ham !! Det er så vildt at vores små decemberbørn er to år efterhånden ! (Caroline bliver på lørdag ) Håber I får en dejlig dag idag og at lillebror kommer ud til jer inden jul
1000 tak søde!!
ja vores små decemberbørn er ved at blive store tiden flyver jo bare afsted...
Det er godt at de skal være 2 år i et helt år nu
stort tillykke med prinsessen på lørdag! Håber du får en rigtig rigtig skøn dag!
JS<3 skriver: Tillykke til ham, og hvor ser han dog sød ud
mange mange tak
LR85 skriver: Tilykke tillykke. Hvor skønt. 2 år er en fantastisk alder.
1000 tak
ja 2 år er bare en fantastisk sjov og dejlig alder!! De er så sjove og kan så mange ting nu og jeg synes næste der kommer nye ord/sætninger hver dag!
gid de kunne være 2 år altid
VNB skriver: Idag - den. 12.12.12 - fylder vores dejlige søn Viktor 2 år I søndags blev han, på trods af snestorm og et par afbud fra nogle af gæsterne, fejret i stor stil med alt hvad der hører sig til på en 2 års fødselsdag Han fik bla. en brandbil og et legekøkken som vakte MEGET stor glæde Her til morgen har han delt godter ud i vuggesten og han blev fejret med fødselsdagssang og en fin gave fra alle vennerne Tænk at min lille dreng allerede er 2 år... det er slet ikke til at forstå! Han er så skøn, kan rigtig mange ting selv og snakker som et vandfald er så stolt af ham Det ser indtil videre også ud til at han får sin fødselsdag helt for sig selv lillebror gør ihvertfald ikke tegn til at komme ud idag. Hvilket egentlig også er ganske fint. Har hele tiden håbet på at de fik hver sin fødselsdag I får lige lidt billeder af en meget glad fødselsdags-dreng Elsker ham simpelthen overalt på jorden!
Eiii, jeg vidste der var noget den dag
stor tillykke med supermand, hvor er han da bare lækker, og Øj hvor bliver de store de skønne unger...
lillebror rykker stadig ikke?? Kan godt forstå ham, tænk en lækker varme der er inde i mavsen, jeg ville fandme os gå i hi..... Hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128