Kloster skriver:
Jeg synes, du skal få den ud også overvejer p-stav i stedet for. Den holder 3 år.
Jeg fik kobberspiral og stormblødte 12 dage om måneden, Havde problemer, når vi havde sex og det gjorde ENORM ondt at få den sat op. Var ved at besvime! Fik den taget ud efter 6 mdr og det mærkede jeg heldigvis ikke.
Også ville jeg prøve staven. Vi skal ikke have flere børn, men jeg er heller ikke klar til at blive steriliseret.
Købte staven på apoteket via resept, 1300,- tror jeg den kostede. Tog til gyn. og det tog max 5 min fra jeg kom ind til gyn til jeg gik igen. Vupti 3 års prævention - ingen mens og ingen bivirkninger... Yes det er lige noget for mig...
Og nejjjjjjj den vandre ikke.......... Den sidder fuldstændig samme sted, som for 1 år siden....
Jeg fik den samme spiral lagt op før jeg fik børn.
Og jeg må sige at de kunstige hormoner , hvor end de sider, er noget skidt.
Jeg kan ikke tåle kunstige hormoner men det tog da lægerne over et år at finde ud af.
Få den ud, det er mit råd.
Nogle siger at pessar er for usikkert 98-99%, men vi har nu haft det godt med det. Og så har den en klar fordel. Sex under menstruation er muligt uden blodbad. Den kan lægges op flere timer før forventet samleje og er nem at sætte op. Du mærker den ikke og det gør din mand heller ikke.
Vil i være 100 % sikre kan kondom være suplement.
Anmeld