Den 28. november fik jeg monteret en mirena hormonspiral, det gjorde heldigvis ikke ondt selvom jeg havde frygtet det værdste.
nu til sagen:
Jeg har fået en masse bivirkninger! selvom det er så kort tid jeg har haft den.
Bumser, tør hud, især forneden, hvor jeg aldrig har haft tør hud før, stærke mens lignene smerter hele tiden og især efter fitness, stærke blødninger hvor det er meget unaturlig blødning som nu også lugter, kraftige humør svingninger, træthed og generalt utilpashed 
alt i alt lige nu taler min krop IMOD at den sidder der, den RÅBER til mig at der er noget som ikke skal være der og jeg har det virkelig dårligt med at den er der, nu når jeg har SÅ mange bivirkninger som jeg virkelig synes er ubehagelige.
Hvor lang tid skal jeg finde mig i det? Hvornår er det OK at smide håndklædet i ringen og sige at det er nok!?
min mens var meget præcis før, den kom som på klokkeslettet, havde ingen mens smerter og kroppen var virkelig i harmoni med sig selv for første gang nogensinde! Så føler også lidt jeg har gjordt noget dumt at få den lagt. Føler virkelig den har øddelagt balancen!
Vi har ét barn og vi skal ikke have flere børn de næste 5 år i hvertfald, hvilket var grunden til at jeg fik den lagt, da jeg havde fået den anbefalet af lægen som det mest sikre præventionsmiddel og det tiltalte mig at man ikke skulle tage piller hver dag for at undgå graviditet.
Hvad tænker du? Hvor lang tid skal jeg give den en chance?
Håber der er nogen som har lidt tanker
Anmeld