Omgangssyge/roskildesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

grinny

Kia2013 skriver:

Da jeg havde det for et par år siden og tog til lægen, fik jeg at vide at det var bedst at det gik over af sig selv. Og så skulle jeg drikke cola og spise cultura og bananer, så det fik jeg indkøbt. Jeg husker at jeg sov enormt meget - søvn er virkelig den bedste medicin i det her tilfælde

God bedring

Jeg har bare hørt at Cola ikke hjælper? 

Men har virkelig også sovet rigtig meget, vågnede først kl. 24 igår og har så ikke sovet i nat fordi jeg hele tiden har været på toilettet, så det har kun være meget små lurer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Tulle28

Jeg lå lørdag aften fra kl. 23.30 til kl. 5.00 om morgenen. Søndag var jeg bare skvattet, men ikke noget oppkast eller diarre. Så du kan være heldig det værste er overstået...

Øv det er verdens klammeste sygdom... Og desværre er der rigtig meget af det i omløb i øjeblikket:-(

Anmeld

12. december 2012

grinny

Tulle28 skriver:

Jeg lå lørdag aften fra kl. 23.30 til kl. 5.00 om morgenen. Søndag var jeg bare skvattet, men ikke noget oppkast eller diarre. Så du kan være heldig det værste er overstået...

Øv det er verdens klammeste sygdom... Og desværre er der rigtig meget af det i omløb i øjeblikket:-(

Har i hvert fald ikke kastet op i over 24 timer nu, og har ikke været på toilettet siden 6.30.

Er sådan set frisk, ingen mavesmerter, ingen feber - så er sikker på at det er lige ved at være helt væk 

Anmeld

12. december 2012

modesty

grinny skriver:

Hvor lang tid har man sådan noget skidt?

Startede søndag aften med meget ondt i maven og havde det bare rigtig elendigt, meget tidligt mandag morgen kastede jeg op og så gik det ellers i gang 

Nu her i nat har jeg været på toilettet hvert 10. minut - fra kl. 24 - 6.30

Kaster ikke op mere, kun diarre, men hvor længe bliver det ved?

Min bagdel er rent ud sagt tyndslidt nu og vil faktisk bare gerne være rask 

Har aldrig i mine 24 år haft roskildesyge så dette er noget helt nyt for mig 

(undskyld de klamme detaljer  )

Hvis du er holdt op med at kaste op, burde det snart være ved at gå over.

Du skal ikke tage noget stoppende, for så bliver bakterierne i kroppen, og de skal ud.

Hvis/når du kan spise, så start med milde, stivelsesholdige produkter. Mariekiks er fint, lyst brød, ris. Masser af vand. Chips er i og for sig også OK.

God bedring. 

Anmeld

12. december 2012

grinny

modesty skriver:

Hvis du er holdt op med at kaste op, burde det snart være ved at gå over.

Du skal ikke tage noget stoppende, for så bliver bakterierne i kroppen, og de skal ud.

Hvis/når du kan spise, så start med milde, stivelsesholdige produkter. Mariekiks er fint, lyst brød, ris. Masser af vand. Chips er i og for sig også OK.

God bedring. 

Mariekiks kommer fint ned. Det er sjovt du siger det med chips for igår havde jeg den største lyst til chips, som om min krop skreg efter det - og jeg hader normalt chips.

Men jeg føler mig okay frisk nu bortset fra lidt rumlen i maven, så tror faktisk at det er overstået

Anmeld

12. december 2012

bubba

grinny skriver:

Hvor lang tid har man sådan noget skidt?

Startede søndag aften med meget ondt i maven og havde det bare rigtig elendigt, meget tidligt mandag morgen kastede jeg op og så gik det ellers i gang 

Nu her i nat har jeg været på toilettet hvert 10. minut - fra kl. 24 - 6.30

Kaster ikke op mere, kun diarre, men hvor længe bliver det ved?

Min bagdel er rent ud sagt tyndslidt nu og vil faktisk bare gerne være rask 

Har aldrig i mine 24 år haft roskildesyge så dette er noget helt nyt for mig 

(undskyld de klamme detaljer  )

Mit tog over en uge. Håber du kommer over dit før, for det er da virkelig bare det værste.!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.