Anonym skriver:
Nu har jeg født for ca 8 uger siden, min fødsel endte i en akut kejsersnit og efterfølgende havde jeg ondt i 2 uger, og det viste sig til at jeg desværre var en af de "uheldige" som skulle have ekstra hjælp pga maven ikke helede så stærkt!
Min mand arbejder 37 timer om ugen, fra morgenstunden til og med til 15.30 han er hjemme kl 16 men når han er hjemme, er han træt og vil bare have mad og sove.
Det skal siges at min søn sover dag og nat på min mave, ligeså snart jeg ligger ham ned, skriger og hyler. Om dagen må jeg nogle gange ofre at gå på toilettet og spise morgenmad til tiden, ventergodt i timer, førhjem prøver at vække ham lidt og så sætte ham ned.
Når han er vågen er han tit meget glad, og leger i max 30 minutter nogle gange 5 minutter , i den tid vasker jeg op, tag salat ud og kødet ud fra fryseren for at forbedrer til aftensmad. Spisee min morgenmad ved 12 tiden og derefter når jeg intet andet end frugt. Hvis der er noget.
Efter det græder min søn og så vil han ligge og puttes på mors skød. Jeg nyder det men vil jo gerne gøre rent eller i bad engang imellem.
Jeg for lavet maden engang imellem før manden kommer eller efter, det skal siges jeg spiser for det meste kylling, og manden gryde retter. Så laver 2 ting.
Så snart han er hjemme og har spist håber jeg inderligt at han vil tag den lille lidt, så jeg kan slappe lidt af og vaske op efter maden. Men efter 10 minutter gider han ikke pga han klager over at han har været påarbejde og at jeg ikke laver andet end at sidde foran fjernsynet :-S
Han går ind og sover, og der sidder jeg med rengøring og alt.
Han gider ikke engang og skifte ble. Jeg føler mig alene om alt, og bliver så ked af at han ikke hjælper, han forstår mig ikke, men vil omvwndt have jeg forstår ham. Jeg gider nærmest ikke engang at tale med ham for efter en diskussion så er det mig der er idioten og jeg ved ikke hvad:-(
Er det mig der forventer meget eller hvad?
Gud hvor er han utaknemmelig ! Jeg tror det hænger sammen med at sådan var det før i fik baby, og da han ikke har baby ret meget tror jeg ikke han ved hvad det indebærer og hvor hårdt det er både fysisk og spykisk. Jeg ville derfor lade være med at føje ham. Lav 1 slags mad, og som små børn så må han sgu lade være med at æde hvis han ikke han æde det der bliver SERVERET for ham ! Dertil skal du ikke spørge ham om han tager barnet lidt. Bare sig "jeg skal lige i bad, så holder du lige øje med xxx imens" og så bliver det sådan !
Øv hvor synes jeg han er forkælet og utaknemmelig ! Håber han forstår et vink med en vognstang for det der holder du ikke til i længden !