Skal jeg betale? Læs først!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kommer nok an på grunden til at du melder fra til ferien, syntes jeg! Altså hvis det er noget der har været planlagt i lang tid, og du så melder fra pga nye planer syntes jeg det er fint du betaler. Men hvis det er pga du har brækket benet eller andet i den dur, syntes jeg det er ok ik at betale! Håber det gir mening?! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

M&N

Jeg havde nok ikke valgt at betale hende tilbage, da det jo var en fælles beslutning ikke at have afbudsforsikring på rejsen..

Det er sure penge, ja, men ville ikke betale dem tilbage for at "rense" min samvittighed.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

EK's Moar skriver:

Det var virkelig sødt af dig. :-) Dog unødvendigt, men det ved du jo godt. Hvis vores økonomi kunne bære det, kunne jeg godt have fundet på det samme.. Eller noget lign. mit forslag før med hyggeaften.

Jeg er ked af at hun ikke har sagt tak, men som en anden nævner, kan det være hun er så ærgelig over at turen blev aflyst at hun ikke har tænkt sig om...

Håber i finder ud af det og bare kan 'glemme' det..

Vores økonomi kan slet ikke bære det. Vi har taget lån på 10000 kr i denne mdr. Vi er begge studerende!

Men ja, hun har nok bare ikke tænkt over det og det er ikke noget jeg bære nag over! Jeg forstår godt at hun er ked af at vi ikke kom afsted, men jeg havde ikke rigtig noget valg!

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Kommer nok an på grunden til at du melder fra til ferien, syntes jeg! Altså hvis det er noget der har været planlagt i lang tid, og du så melder fra pga nye planer syntes jeg det er fint du betaler. Men hvis det er pga du har brækket benet eller andet i den dur, syntes jeg det er ok ik at betale! Håber det gir mening?! Vh stine

Det gør det bestemt! Jeg har meldt afbud pga graviditet med blødninger samt opkast osv. Er virkelig virkelig skidt, så ville ikke få noget ud af det og det ville min veninde heller ikke!

Anmeld

11. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det gør det bestemt! Jeg har meldt afbud pga graviditet med blødninger samt opkast osv. Er virkelig virkelig skidt, så ville ikke få noget ud af det og det ville min veninde heller ikke!

Så er det helt bestemt ok at melde fra syntes jeg! Og at det er ok hvis du ik havde betalt! Vh stine

Anmeld

11. december 2012

TR

Anonym skriver:

Sagen er den, at min veninde og jeg har booket en weekendtur til udlandet. Vi besluttede i fællesskab at det ikke var nødvendigt med en afbudsforsikring, da vi jo selvfølgelig skulle afsted!

Nu er det beklagelig sket, at jeg ikke kan komme afsted pga sygdom. Jeg meldte det ud til hende 3 uger før afrejse, så hun havde mulighed for at finde en anden at tage med. Det lykkedes desværre ikke.

Det er jo min skyld at vi ikke kommer afsted, men skal jeg så refundere min venindes billet, så hun ikke mister penge på det!?

Jeg har semt nej.

I har besluttet sammen om hvordan og hvor ledes ..

Så må man også stå til ansvar for sin egen

Anmeld

11. december 2012

PernilleogLouis

Jeg ville ha betalt hvis det var mig

Anmeld

11. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke mene du skal betale noget. I betaler hver jeres billet. I blev ENIGE om at det ikke var nødvenigt med afbudsforsikring og så man man betale prisen

Anmeld

11. december 2012

Fenja09

Jeg har læst at du har betalt din venindes billet, men jeg mener overhovedet ikke at det er din hovedpine, at hun taber penge på det. I har fælles valgt ikke at få rejseforsikring og derfor synes jeg ikke man skal have dårlig samvittighed over det. Slet ikke, hvis man er blevet syg og derfor er blevet forhindret i at tage afsted.

Synes det er rigtig fint at du har betalt hendes rejse og håber at hun på et tidspunkt ser at du har gjort noget du ikke behøvede.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.