Når man er "bange" for sit værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Mumto3

Jeg ville nøje. Overveje hvad hun ser af video, selvom det er sjov tegnefilm man sidder og griner af kan det godt skabe uro og"angst" hos børn.Jeg er helt sikker på hun ikke prøver dig af! Jeg tror hun er bange, og det bedste du kan gøre er som du gør nu, skabe tryghed hos hende. Kan godt se det er træls det tager en time før hun falder i søvn, men alt er heldigvis en periode ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

lisesp83

Mumto3 skriver:

Jeg ville nøje. Overveje hvad hun ser af video, selvom det er sjov tegnefilm man sidder og griner af kan det godt skabe uro og"angst" hos børn.Jeg er helt sikker på hun ikke prøver dig af! Jeg tror hun er bange, og det bedste du kan gøre er som du gør nu, skabe tryghed hos hende. Kan godt se det er træls det tager en time før hun falder i søvn, men alt er heldigvis en periode ;-)

Vi fandt ud af, at det var tremmesengen den var gal med.

For vi skiftede til junior sengen igår, læste en godnat bog, gik ud, og efter 20 min sov hun. Ingen gråd osv. Og hun sov hele natten

Anmeld

12. december 2012

2721

lisesp83 skriver:

Det viste sig, at hun var bange for de edderkopper, der grangivligt var i hendes tremmeseng.

Så igår skiftede vi den ud med hendes junior seng, og det hjalp. Vi læste en godnat bog, og så sagde jeg nat nat, myssede hende, og gik ud. 20 min efter, sov hun, uden at være ked på noget tidspunkt.

Ej hvor dejligt i fandt problemet og fik det løst
Men sjovt hun mente der var edderkoppeben iden

Anmeld

12. december 2012

lisesp83

Bøllemyr skriver:

Ej hvor dejligt i fandt problemet og fik det løst
Men sjovt hun mente der var edderkoppeben iden

Ja jeg ved heller ikke lige, hvor den ide kom fra

Vi har aldrig haft ubehagelige oplevelser herhjemme med de kræ

Anmeld

12. december 2012

2721

lisesp83 skriver:

Ja jeg ved heller ikke lige, hvor den ide kom fra

Vi har aldrig haft ubehagelige oplevelser herhjemme med de kræ

Veje, kan se min stavekontrol havde ændret det til edderkoppeben, havde dog skrevet edderkopper, ikke sådan når det hele går lidt stærkt

Tja, de har det jo med at få nogle fikse ideer. Måske det er noget hun har oplevet i dp/vg, man ved aldrig. Der skal ikke meget til at aktiver deres fantasi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.