hul i hjertet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

Mikkelmusen

Jeg kender flere der er født med hul i hjertet, som ikke fejler noget idag. Men igen er det jo afhængig af hvad lægerne siger, og hvilke chancer de giver barnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Camilla_a

Nu ved jeg jo ikke helt hvad lægerne har sagt til din veninde om hvor meget det vil påvirke hendes barn, hvis hun vælger at beholde det, men min mor er født med hul i hjertet som hun fik lukket helt da hun var teenager og hun kunne sagtens "leve" med det, hun var bare ret tynd, fik meget nemt blå læber hvis hun frøs lidt og skulle være lidt forsigtig med fysiskaktivitet. Idag mærker hun slet ikke til det. 

Anmeld

10. juni 2009

Diana...

Som alle de andre svaret det kan vi ikke svare på og det kommer jo and på hvad lægerne siger. 

Men min far er født med hul i hjertet og da jeg var 5-6 år gammel var han inde og blive opereret for det. han har levet et helt normalt liv. og gør det stadig.

Anmeld

10. juni 2009

4xGreve

Elias"s mor:) skriver:

, hvad ville i gør hvis i fik den besked om jers ufødte barn hade det?? ville i beholde det!

Min datter har i marts månede fået lukket et hul i hjertet og hvis jeg fik at vide mit næste barn havde det vil jeg helt sikkert beholde det tros det! det er jo stadig mit barn

Anmeld

10. juni 2009

Moar'en

Kan kun give de andre ret. Det er kun noget hun og manden selv kan beslutte. Nu har jeg selv stået i den situation at få valget da jeg var 20 uger henne, da vores søn har en meget alvorlig hjertefejl (Har kun et hjertekammer og et pumpekammer m.m + forsnæving af lungepuls åren ) og det var mit livs væreste valg, mig og min mand var slet ikke i tvivl om vi skulle have ham, men bare det at få valget er grimt. Men igen det er dem (forældrene) der skal leve med det valg de tager, både op og nedturene. Men chancerne (så vidt jeg ved) er rigtig gode når det "kun" (som om det ikke er nok) er et hul i hjertet.

Knus - en mor der selv stod og skulle træffe det svære valg.

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Jeg er født med to huller i hjertet... Min valgte at beholde mig.. Den dag idag er hullerne groet sammen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.