hul i hjertet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.398 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

Elskermiinsøøn!

, hvad ville i gør hvis i fik den besked om jers ufødte barn hade det?? ville i beholde det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Honningblomst

Elias"s mor:) skriver:

, hvad ville i gør hvis i fik den besked om jers ufødte barn hade det?? ville i beholde det!

Nu er der jo ingen mennesker der "bare" får af vide at deres barn har hul i hjertet...de vil få af vide hvad det indebærer og hvilke konsekvenser det har for barnets og dets fremtid eller mangel på samme.
Bare at spørge som du gør, det kan ingen jo svare på og det synes jeg egentlig heller ikke vi skal,..det er en stor beslutning, med mange følelser i...
Knus Eva...som aldrig håber jeg skal tage sådanne beslutninger og ikke aner hvad jeg ville gøre før jeg stod i det..

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Nu er der jo ingen mennesker der "bare" får af vide at deres barn har hul i hjertet...de vil få af vide hvad det indebærer og hvilke konsekvenser det har for barnets og dets fremtid eller mangel på samme.
Bare at spørge som du gør, det kan ingen jo svare på og det synes jeg egentlig heller ikke vi skal,..det er en stor beslutning, med mange følelser i...
Knus Eva...som aldrig håber jeg skal tage sådanne beslutninger og ikke aner hvad jeg ville gøre før jeg stod i det..

Enig, men mange hjertefejl kan heldigvis opereres idagens dk.

Anmeld

10. juni 2009

Elskermiinsøøn!

godt nu det her fint og spurgt , søgt ikk negativt tak!

Anmeld

10. juni 2009

Honningblomst

godt nu det her fint og spurgt , søgt ikk negativt tak!

Hvad?? det forstod jeg slet ikke?? Har vi svaret forkert ud fra det du forventede eller hvad...forstår slet ikke...

Anmeld

10. juni 2009

Rasmine

Har din baby hul i hjertet?

Anmeld

10. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Mebach skriver:

Har din baby hul i hjertet?

nej min venindes har, og hun skal beslutte til mandag om hun vil ha ham fjernet,

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

nej min venindes har, og hun skal beslutte til mandag om hun vil ha ham fjernet,

Jeg tror ikke der er nogen som helst andre end hende der hverken kan eller skal træffe den beslutning.. Hun har brug for en masse støtte, men ikke andres meninger om hvad hun skal/bør gøre eller hvad andre ville gøre i hendes situation..
Det er en rigtig svær situation at stå i, men jeg ved da, heldigvis, at man ofte kan lave meget vellykkede operationer og lappe hullet i hjertet når de er nyfødte... Det bliver hårdt for hende uanset hvad, og hun får brug for støtte...
Har de givet nogen udsigter for helbredelse?

Anmeld

10. juni 2009

Stumpen

Spurgte du ikke anonymt om det samme i går?

Men jeg kan ikke svare på din besked, jeg ved ikke hvor slemt det er eller noget og står ikke selv med følelserne i klemme.. Hun må høre på hvad eksperterne har at sige og så SELV tage stilling derudfra i samråd med faderen, hvis der er sådan en inde i billedet..

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja det tænker jeg også - har de sagt noget om hvor gode muligheder der er for at operere osv? For jeg tror det ville afgøre min beslutning om hvad jeg ville gøre...

Håber virkelig det bedste for din veninde og hendes barn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.