Appel tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Ja man kan bruge den til netflix og det er mega fedt og nemt. Udover det bruger man sin itunes konto også kan man leje/købe film og tvserier. Man kan se podcast's på den - f.eks. bonderøven på dr. og man kan gå på youtube.

tænker denne må være den nyeste: http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_ipod/fa mily/apple_tv

Ellers gå ind i humac - der ved de det helt sikkert!

1000 Tak for tippet

Jep vi har nemlig det netflix , vi ser det på ipad eller fra computeren og over på fjernsynet ..

Jeg vil da lige få kigget på den side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Vi har Apple tv 2 og det kostede 895,- i december sidste år..

Det smarte ved apple tv'et er, at vi kan koble vores MacBook Pro til med lyd og billede UDEN ledninger, men det kræver, at det er en af de nyere modeller. Vores MacBook Pro er fra juni i år..

Vi er meget glade for vores og bruger den til at se film (fra computer og harddisk) og så kan man leje film over den. Vi har også koblet vores netflix til, så vi kan se det på fjernsynet uden brug af computeren. 

Der er fjernbetjening med til vores. 

Fordelen ved 2'eren er, at man kan lægge ekstra programmer som f.eks. internetbrowser, dr.nu.tv og NAS (Netværksharddisk), som man kan se sine film på - det kan 3'eren ikke.. Det er fordi min kæreste har jailbreaket den, at den (altså 2'eren) kan disse ting..

Det er ikke længere ulovligt at jailbreake den, men man mister garantien. Dog kan den gendannes til standartopsætning, og så kan man ikke se, at den har været jailbreaket.

Puha det var mange ting på en gang

- Tror hvis jeg må ud i en butik og forhør mig .. (Selvom jeg tit synes de bare vil sælge det der er dyrest)

Vil du forslå 2eren i sted for 3eren eller ?

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

vores er den nyeste, og vi har fjernbetjening til - men der er hvad 4 knapper på, så det ikke en advanceret fjernbetjening

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_ipod/family/apple_tv

Takker den vil jeg kig nærmer på ..

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

vores er den nyeste, og vi har fjernbetjening til - men der er hvad 4 knapper på, så det ikke en advanceret fjernbetjening

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_ipod/family/apple_tv

Den i har må være magen til den her så ?

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/streaming-og-medieafspiller/APTVMD199ND/apple-tv-medieafspiller

Anmeld

10. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Puha det var mange ting på en gang

- Tror hvis jeg må ud i en butik og forhør mig .. (Selvom jeg tit synes de bare vil sælge det der er dyrest)

Vil du forslå 2eren i sted for 3eren eller ?

Min kæreste, som er ekspert på området, siger JA, hvis det er meningen I vil jailbreake den, og NEJ, hvis I ikke vil. 

2'eren kan jailbreakes, og det kan 3'eren ikke.

Men 3'eren kører med 1080 pixels (Fuld HD), hvor 2'eren kører 720 pixels (HD). Dvs. 3'eren har højere opløsning..

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste, som er ekspert på området, siger JA, hvis det er meningen I vil jailbreake den, og NEJ, hvis I ikke vil. 

2'eren kan jailbreakes, og det kan 3'eren ikke.

Men 3'eren kører med 1080 pixels (Fuld HD), hvor 2'eren kører 720 pixels (HD). Dvs. 3'eren har højere opløsning..

Nu spørger jo nok rigtig dumt, men hva betyder jailbreake??

Anmeld

10. december 2012

M (:

Nu spørger jo nok rigtig dumt, men hva betyder jailbreake??

Det betyder, at man åbner den for tredjepartsprogrammer, dvs. programmer, som apple ikke har godkendt (endnu).

MEN som sagt er det ikke ulovligt, og det giver flere anvendelsesmuligheder for ens apple tv.

(og det er ikke dumt, jeg kan kun svare fordi min kæreste er lige ved hånden til at svare på spørgsmål )

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

Det betyder, at man åbner den for tredjepartsprogrammer, dvs. programmer, som apple ikke har godkendt (endnu).

MEN som sagt er det ikke ulovligt, og det giver flere anvendelsesmuligheder for ens apple tv.

Oki, Men det kan min kæreste slet ikk finde ud af gøre ..

( Det ham jeg har planer om at give det i gave)

Hvem kan man få til at gøre det ?

Anmeld

10. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Oki, Men det kan min kæreste slet ikk finde ud af gøre ..

( Det ham jeg har planer om at give det i gave)

Min kæreste tilbyder sin hjælp - men hvis din kæreste ikke umiddelbart ved noget om IT (eller har planer om at lære det), så ville jeg nok bare købe en 3'er (:

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste tilbyder sin hjælp - men hvis din kæreste ikke umiddelbart ved noget om IT (eller har planer om at lære det), så ville jeg nok bare købe en 3'er (:

tak, sødt af ham

Min kæreste ved intet om IT hehe .. ( Og jeg gør heller ikk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.