Appel tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk

Er anonym fordi det muligvis er til julegave

Er der nogle af jer herinde, der har appel tv ?

Hvis ja, hvad synes i om det?

Hvad for en har i købt?

Hvorfor den ?

Pris?

Osv .. Har ikke en ski forstand på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

Hvad for en har i købt?

Hvorfor den ?

Pris?

Vi har appletv - faktisk har vi vores andet, da vi opgraderede da der kom en ny.

Vi har brugt det rigtig rigtig meget, da det gør det meget nemmere at finde en film når man pludselig får lyst til at se film, istedet for det skal planlægges, eller man ender med at se noget i tv man alligevel ikke gider.

Ved ikke helt hvad for en det er, eller hvad den har kostet - det er manden der står for den slags . Men det er den nyeste.

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

Hvad for en har i købt?

Hvorfor den ?

Pris?

vi har det, og er super glade for det - har det både i stuen og soveværelset.. og tror vi gav ca 900 kr pr stk

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Vi har appletv - faktisk har vi vores andet, da vi opgraderede da der kom en ny.

Vi har brugt det rigtig rigtig meget, da det gør det meget nemmere at finde en film når man pludselig får lyst til at se film, istedet for det skal planlægges, eller man ender med at se noget i tv man alligevel ikke gider.

Ved ikke helt hvad for en det er, eller hvad den har kostet - det er manden der står for den slags . Men det er den nyeste.

Okay ..

Jeg kan nemlig ikke finde ud af hva for en der er nyeste  det er lidt indviklet når man ikk har forstand på det hihi ..

Det eneste jeg har fattet er at man kan bruge den til at se film fra Netflix, hvad kan man mere ? hihi ..

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Okay ..

Jeg kan nemlig ikke finde ud af hva for en der er nyeste  det er lidt indviklet når man ikk har forstand på det hihi ..

Det eneste jeg har fattet er at man kan bruge den til at se film fra Netflix, hvad kan man mere ? hihi ..

vi har i nærheden af en milliard serier og film liggende på som vi ser, nu har vi så også netflix men man kan lige i nærheden af alt, hvis man kan finde ud af det - jeg kan lige finde ud af det mest basale, men min kæreste ku jo næsten gifte sig med den lille box hvis han fik lov

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Okay ..

Ja man kan bruge den til netflix og det er mega fedt og nemt. Udover det bruger man sin itunes konto også kan man leje/købe film og tvserier. Man kan se podcast's på den - f.eks. bonderøven på dr. og man kan gå på youtube.

tænker denne må være den nyeste: http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_ipod/fa mily/apple_tv

Ellers gå ind i humac - der ved de det helt sikkert!

Anmeld

10. december 2012

M (:

Hej Baby.dk

Hvad for en har i købt?

Hvorfor den ?

Pris?

Vi har Apple tv 2 og det kostede 895,- i december sidste år..

Det smarte ved apple tv'et er, at vi kan koble vores MacBook Pro til med lyd og billede UDEN ledninger, men det kræver, at det er en af de nyere modeller. Vores MacBook Pro er fra juni i år..

Vi er meget glade for vores og bruger den til at se film (fra computer og harddisk) og så kan man leje film over den. Vi har også koblet vores netflix til, så vi kan se det på fjernsynet uden brug af computeren. 

Der er fjernbetjening med til vores. 

Fordelen ved 2'eren er, at man kan lægge ekstra programmer som f.eks. internetbrowser, dr.nu.tv og NAS (Netværksharddisk), som man kan se sine film på - det kan 3'eren ikke.. Det er fordi min kæreste har jailbreaket den, at den (altså 2'eren) kan disse ting..

Det er ikke længere ulovligt at jailbreake den, men man mister garantien. Dog kan den gendannes til standartopsætning, og så kan man ikke se, at den har været jailbreaket.

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

vi har det, og er super glade for det - har det både i stuen og soveværelset.. og tror vi gav ca 900 kr pr stk

OKi

Kunne jeg godt forestille mig, har også KUN hørt godt om det ..

Har du måske et billed af jeres? Er det den nyeste ?

Måske du ved forskellen på dem, kan nemlig se man også kan få fjernbetjening med til nogle af dem

Anmeld

10. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

vi har i nærheden af en milliard serier og film liggende på som vi ser, nu har vi så også netflix men man kan lige i nærheden af alt, hvis man kan finde ud af det - jeg kan lige finde ud af det mest basale, men min kæreste ku jo næsten gifte sig med den lille box hvis han fik lov

Hahaha Hvor godt ..

Sådan er fyre nu tit , når de får noget nyt :p ..

Overvejer nemlig at give min kæreste en i julegave, han snakker jo ikk om andet den mand  hihi .. Vil bare gerne være sikker på det er den rigtig og får den købt så billig som muligt , så jeg GLAD

Ej , synes nu også selv det ret FEDT .

Så det vil jeg være rigtig glad for, hvis du vil og 1000 tak på forehånd.

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

OKi

Kunne jeg godt forestille mig, har også KUN hørt godt om det ..

Har du måske et billed af jeres? Er det den nyeste ?

Måske du ved forskellen på dem, kan nemlig se man også kan få fjernbetjening med til nogle af dem

vores er den nyeste, og vi har fjernbetjening til - men der er hvad 4 knapper på, så det ikke en advanceret fjernbetjening

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_ipod/family/apple_tv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.