(for) kærlig dreng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

MyLove E

Eliza skriver:

Hjælp mig li engang piwer 

Min lille Malthe (knap 10 mdr) er simpelthen bare en rigtig udadvendt, glad og kærlig dreng..

Især når han ser mennesker på sin egen størrelse.. 

Han vil meget gerne røre, kramme og kysse på dem, Dette KAN dog virke ret voldsomt på både de andre børn men også deres forældre..  hvilket jeg egentlig godt kan forstå..

Det er helt uden betydning, om han kender dem eller lige har mødt med for 5 sek siden, de SKAL bare krammes og kysses! ( set fra forældrens synsvinkel "ædes")

Men hva pokker gør jeg, eller gør jeg overhoved noget??

Min Sp sagde bare at han er meget fremmelig ( som han er på så mange områder? og det vat dejligt med en kærlig dreng.. 

jo jo jeg ser da os heller at han er rundhåndet med møzzer end med håndmadder 

åhh jeg vil ham jo alt det bedste og vil nødigt at nogen får et forkert indtryk af min lille malle-bøf 

Er der nogen derude, som kender det og evt har et råd?? 

V.h Jeanne Eliza

Ih jeg kender det ALT for godt sådan en dreng har vi også. Han jagter nærmest alle børn han ser:-) Piger er han helt tosset med:-)

De andre forældre ser nemlig meget skræmt ud:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

lhn89

Eliza skriver:

Hjælp mig li engang piwer 

Min lille Malthe (knap 10 mdr) er simpelthen bare en rigtig udadvendt, glad og kærlig dreng..

Især når han ser mennesker på sin egen størrelse.. 

Han vil meget gerne røre, kramme og kysse på dem, Dette KAN dog virke ret voldsomt på både de andre børn men også deres forældre..  hvilket jeg egentlig godt kan forstå..

Det er helt uden betydning, om han kender dem eller lige har mødt med for 5 sek siden, de SKAL bare krammes og kysses! ( set fra forældrens synsvinkel "ædes")

Men hva pokker gør jeg, eller gør jeg overhoved noget??

Min Sp sagde bare at han er meget fremmelig ( som han er på så mange områder? og det vat dejligt med en kærlig dreng.. 

jo jo jeg ser da os heller at han er rundhåndet med møzzer end med håndmadder 

åhh jeg vil ham jo alt det bedste og vil nødigt at nogen får et forkert indtryk af min lille malle-bøf 

Er der nogen derude, som kender det og evt har et råd?? 

V.h Jeanne Eliza

Vores datter var på præcis samme måde. Hun nærmest overfaldt andre børn når hun så dem! Det samme var faktisk gældende over for store dukker 

I dag er hun dog helt "normal" (hun er ca. 20 mdr.) hun henvender sig stille og roligt til andre børn. Hun bliver dog selv lidt bange når hendes lille kusine (på ca. 10 mdr.) bliver for ivrig og kommer for tæt på. 

Så for vores vedkommende var det kun et "stadie" hvor hun havde et stort kysse/kramme behov over for andre børn. Så da hun var ca. 13-14 mdr. var hun over det "stadie" og videre til "normal" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.