4xGreve skriver:
Nyd det nyd det nyd det! Min lille dreng bider
han har dog aldrig bidt andre end os her hjemme men vi har fået at vide at det evt. er hans måde at vise kærlighed på men jeg vil knus elske at han heller vil mysse og kramme end at bide!
Du skal da ikke være flov eller ændre en så kærlig drengs opførelse han gør jo bare noget godt og der burde være flere af sådan en som ham

hold ham i den glade og kærlige dreng han er, nyd det og ros ham for det lav ham endelig ikke om, han skal nok selv en dag finde sin vej men han bliver nød til at finde den selv og så længe at det han gør er sødt og kærligt syntes jeg du skal lade de andre børn selv sige fra!!
jeg er slet, SLET ikke flov over ham
han er en lille charmer som vader ind i folk med træsko på..
Jeg er bare nervøs for at han skal bliver misfortolket i hans handlinger..
Jeg frygter sådan (fordi de ikke kan se at det er mysser og kram) at andre bare tænker/siger åhh ham Malthe er bare så voldsom og tænker negativt om ham.. Vi ved alle hvordan førstehånds indtryk kan følge os længe
Og ja jeg er selv i børnehave, og har flere gange oplevet hvordan forældre har svært ved at fralægge sig en negativ energi omkring et barn, når de først har den opfattelse, og det vil jeg bare så nødig ha skal ske for Malthe 
Jeg har et lille eksempel fra idag:
Vi var nede for at kigge i en børnetøjs butik, da vi kommer ind sidder der en dreng på gulvet ( 2 mdr ældre end Malle) som vi aldrig har truffet før..
Jeg sætter også Malthe ned dog et stykke væk.. Malthe kravler straks hen til den anden dreng, og vil helt op i hoved på ham.. griber fat i ham for at kramme og forsøger at kysse ham i hele hovedt.. Jeg kan straks se hvor for færdede både moderen og den medbragte mormor ser ud!! 
Den anden dreng tog det egentlig meget cool 
Lige i den her situation kunne de tænke hvad de ville, da det ik er nogen vi skal omgåes i hverdagen.. Nu starter han bare i vuggestue i januar, og det er jo de forældre jeg frygter.. Måske er spørgsmålet, "hvordan takler jeg andres reaktion og forholder mig til situationen"
Jeg må evt ta en snak med personalet ( dejlig nemt da det er kollegaer
) inden han starter og forklare dem det hele 
så er der da en chance for at personalet, kan bakke ham op og ikke bliver sure forde de os misforstår