Australske radioværter og sygeplejerskes selvmord i england?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
wamse skriver:

Jeg tror på ingen måde på et eller andet konspirations noget, men tænker, at hun i forvejen var en kvinde, som havde det svært med sig selv, og dette bare var dråben, der fik bæret til at flyde over.

Helt enig - måtte også lige spærre øjnene op ved den konspirationsteori. Der er jo ikke ligefrem tale om, at der er sluppet graverende oplysninger ud om kongehuset her. 

Sygeplejersken har formentlig fået en reprimande af chefen for sin brøler - hendes navn er blevet offentligt kendt, fordi hun har ageret uprofessionelt - og hvem ved, hvordan det kan påvirke en person, som muligvis i forvejen havde det svært? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Muhmi skriver:

Ja... "Selvmord" Mhhhm... Så tror man på den.....-agtig...

Meget sjovt at hun lige pludselig begår selvmord efter det... Meget sjovt at Diana også lige pludselig døde i en bilulykke og meget sjovt at en kvinde der går imod den amerikanske regering med beviser omkring d. 11/9, 2001, der to dage forrinden, hendes fremlæggelse, lover højt og helligt ikke at begå selvmord eller opholde sig farlige steder, i et radioprogram, pludselig hænger i en ledning i hendes garage... Meget pudsigt, må man sige.......

Arhh - mon dog informationer om hertugindens morgenkvalme opfattes som så graverende for kongehuset, at de skulle få hende aflivet? 

Jeg ved ikke lige, hvad 11. september har med det engelske kongehus at gøre, og mht. Diana - HVIS man skulle følge konspirationsteoretikernes tankegang, så sad hun trods alt inde med langt mere pikant viden om kongehuset end sygeplejersken her. 

Hun har handlet uprofessionelt, overtrådt sin tavshedspligt, er blevet offentligt kendt for sin brøler og har formentlig været usikker omkring konsekvenserne for hendes jobMæssige situation. Det kan nok godt vælte læsset for nogle mennesker. 

Anmeld

10. december 2012

Faith

wamse skriver:

Jeg tror på ingen måde på et eller andet konspirations noget, men tænker, at hun i forvejen var en kvinde, som havde det svært med sig selv, og dette bare var dråben, der fik bæret til at flyde over.

Det tænker jeg osse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.