Australske radioværter og sygeplejerskes selvmord i england?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.166 visninger
32 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Miss BananaHammock

http://www.bt.dk/udland/sygeplejerske-begaar-selvm ord-efter-royal-telefonfis

Jeg har læst en lille smule på BT om denne sag med at et par australske radioværter ringede til det hospital hvor Kate Middelton var indlagt. De løj og sagde de var dronningen og fik adgang til nogle oplysninger om Kates tilstand.

2 dage efter finder man den sygeplejerske der tog imod opkaldet død. Selvmord.

Så er der blevet kørt nogle paralleler med at det faktum at hun var blevet fuppet og havde givet værterne adgang til oplysninger om Kate, og selvmordet.

Er det bare mig der ikke forstår denne parallel? Hvordan kan man sige at det var deres skyld? Har jeg overset noget info om at det er dokumenteret? Kunne det ikke tænkes at sygeplejersken har begået selvmord af en helt anden grund?

Ja det er ikke fedt at de løj og sneg sig til oplysninger, men jeg synes det har taget total overhånd.

Hvad tænker I?

Og ja ved godt det er BT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

FrkZier

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har læst en lille smule på BT om denne sag med at et par australske radioværter ringede til det hospital hvor Kate Middelton var indlagt. De løj og sagde de var dronningen og fik adgang til nogle oplysninger om Kates tilstand.

Så er der blevet kørt nogle paralleler med at det faktum at hun var blevet fuppet og havde givet værterne adgang til oplysninger om Kate, og selvmordet.

Er det bare mig der ikke forstår denne parallel? Hvordan kan man sige at det var deres skyld? Har jeg overset noget info om at det er dokumenteret? Kunne det ikke tænkes at sygeplejersken har begået selvmord af en helt anden grund?

Ja det er ikke fedt at de løj og sneg sig til oplysninger, men jeg synes det har taget total overhånd.

Hvad tænker I?

Og ja ved godt det er BT

hmm.. altså umidlbart kan jeg ikke læse mig frem til at der skulle være beviser for at der rent faktisk ER derfor sygeplejeren har taget sit eget liv, så det da en rimelig voldsom anklage at komme med

Anmeld

10. december 2012

jydeinden

Hvad tænker I?

Og ja ved godt det er BT

jeg har også hørt om sagen og tænkte ligesom dig, hvor beviserne for de anklager var henne. For synes det er lidt voldsomt at sige at det var derfor, hun kunne vel lige så vel have det MEGET skidt med sig selv og ikke magtet at gøre noget ved det?

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

jydeinden skriver:

jeg har også hørt om sagen og tænkte ligesom dig, hvor beviserne for de anklager var henne. For synes det er lidt voldsomt at sige at det var derfor, hun kunne vel lige så vel have det MEGET skidt med sig selv og ikke magtet at gøre noget ved det?

lige præcis - og folk har jo kørt hade hetz mod værterne og forlanger dem fyret.

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

hmm.. altså umidlbart kan jeg ikke læse mig frem til at der skulle være beviser for at der rent faktisk ER derfor sygeplejeren har taget sit eget liv, så det da en rimelig voldsom anklage at komme med

Lige præcis. Ved godt det er BT og sladderpressen, men alligevel. Synes godt nok det er ekstreme beskyldninger.

Anmeld

10. december 2012

Mettefpigen

Nu kan jeg ikk rigtig læse noget derinde, men det var det samme som dengang med prinsesse di....

Anmeld

10. december 2012

jydeinden

lige præcis - og folk har jo kørt hade hetz mod værterne og forlanger dem fyret.

det er bestemt ikke uanmindeligt i stor britanien hvor jeg formoder det er.. de har en eller anden ide om at hvis nogen kan gøres til synderen så skal de det

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Nu kan jeg ikk rigtig læse noget derinde, men det var det samme som dengang med prinsesse di....

Det er sku da rigtigt. Det havde jeg helt glemt.

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

jydeinden skriver:

det er bestemt ikke uanmindeligt i stor britanien hvor jeg formoder det er.. de har en eller anden ide om at hvis nogen kan gøres til synderen så skal de det

Nitte for dem der kommer i klemme!

Anmeld

10. december 2012

Muhmi

Ja... "Selvmord" Mhhhm... Så tror man på den.....-agtig...

Meget sjovt at hun lige pludselig begår selvmord efter det... Meget sjovt at Diana også lige pludselig døde i en bilulykke og meget sjovt at en kvinde der går imod den amerikanske regering med beviser omkring d. 11/9, 2001, der to dage forrinden, hendes fremlæggelse, lover højt og helligt ikke at begå selvmord eller opholde sig farlige steder, i et radioprogram, pludselig hænger i en ledning i hendes garage... Meget pudsigt, må man sige.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.