gentagne urinvejsinfektioner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Underskøn

Caroline86 skriver:

den med persillefrø har jeg ikke hørt før! Det må jeg prøve tak!

Hun er super til at få tisset af - hun elsker at sidde derude og læse bøger, så det er blevet en god vane - og så tæller vi altid til 5 inden vi rejser os

Jeg har noget grøn the med tranebær som hun rigtigt godt kan lide, og ellers får hun kamillethe, vand, lidt tranebærsaft og mælk...

Kan man få persillefrø i større supermarkeder eller skal jeg i en specialforretning? har ikke set det i vores lokale, synes jeg....

og tak igen!!!

Jeg ved ikke om der er nogen super markeder der føre det, men ellers har de det i Matas, tror det er nogen 100gr for 24 kr, så det jo til at overskue, især hvis det kan hjælpe hende.. Det er nærmest små kort, sesam str, som du kan putte ovenpå madder, brygge the på , og selvf bare putte i maden, det smager, som navnet antyder bare af persille
Krydser for at i finder en løsning.. Men nogen er ho bare tilbøjelige til det skidt, hvis der ikk er noget galt vokser hun forhåbentlig fra det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Laulund87

Hvor er det synd for hende

Maria er lige kommet af med sin blærebetændelse, men jeg frygter også at hun skal til at døje med det hele tiden. Det gjorde jeg selv en overgang og det ønsker man bare ikke for dem

Anmeld

10. december 2012

Caroline86

Underskøn skriver:

Jeg ved ikke om der er nogen super markeder der føre det, men ellers har de det i Matas, tror det er nogen 100gr for 24 kr, så det jo til at overskue, især hvis det kan hjælpe hende.. Det er nærmest små kort, sesam str, som du kan putte ovenpå madder, brygge the på , og selvf bare putte i maden, det smager, som navnet antyder bare af persille
Krydser for at i finder en løsning.. Men nogen er ho bare tilbøjelige til det skidt, hvis der ikk er noget galt vokser hun forhåbentlig fra det

tusind tak

Jeg må i matas i morgen og så er der "persille"-sovs for alle pengene i det lille hjem

Anmeld

10. december 2012

Caroline86

Laulund87 skriver:

Hvor er det synd for hende

Maria er lige kommet af med sin blærebetændelse, men jeg frygter også at hun skal til at døje med det hele tiden. Det gjorde jeg selv en overgang og det ønsker man bare ikke for dem

ja, det er noget herre møg altså

Voksne er jo mere tilbøjelige til at få det, men som du ved fra Marias så bliver de jo lidt bekymrede når børn får det!

Det er bare så synd for hende... hun har bare så ondt og hun græder i søvne når hun tisser i sin ble Hun skal jo ud hvert 20. minut ca. så det er håbløst uden bleen så må jeg bare op og skifte den og give hende beskyttende salve på i løbet af natten!!!!

Anmeld

10. december 2012

Laulund87

Caroline86 skriver:

ja, det er noget herre møg altså

Voksne er jo mere tilbøjelige til at få det, men som du ved fra Marias så bliver de jo lidt bekymrede når børn får det!

Det er bare så synd for hende... hun har bare så ondt og hun græder i søvne når hun tisser i sin ble Hun skal jo ud hvert 20. minut ca. så det er håbløst uden bleen så må jeg bare op og skifte den og give hende beskyttende salve på i løbet af natten!!!!

Ja det hører bare ikke til hos børn! Maria fik det da bleen kom af, men sådan har det jo ikke været med Laura..

Det er skrækkeligt Maria føler åbenbart stadig at hun skal tisse hele tiden og det ødelægger nattesøvnen..

Kan du give hende smertestillende? Stakkels pige!

Anmeld

10. december 2012

Caroline86

Laulund87 skriver:

Ja det hører bare ikke til hos børn! Maria fik det da bleen kom af, men sådan har det jo ikke været med Laura..

Det er skrækkeligt Maria føler åbenbart stadig at hun skal tisse hele tiden og det ødelægger nattesøvnen..

Kan du give hende smertestillende? Stakkels pige!

hun har fået smertestillende og hun har beskyttende salve på og hun har masser af uld osv på, så der er ikke så meget mere at gøre for hende

Det er skide hårdt at hun har så ondt

Jeg er spændt på dyrkningen i morgen så vi kan komme videre på hosp....

Anmeld

10. december 2012

Laulund87

Caroline86 skriver:

hun har fået smertestillende og hun har beskyttende salve på og hun har masser af uld osv på, så der er ikke så meget mere at gøre for hende

Det er skide hårdt at hun har så ondt

Jeg er spændt på dyrkningen i morgen så vi kan komme videre på hosp....

Nej jeg ved du gør ALT for hende

God bedring med hende

Anmeld

10. december 2012

DitteMarie

Pyha- hvor er det træls

Min Matis har haft urinvejsinfektion to gange kort efter hinanden da han var 2- 3 mdr. ( nu er han 5 mdr.) han var indlagt begge gange fordi han skulle have pencilin i drop ( fordi han var så lille). Han får nu forebyggende pencilin og skal have det i 1/2 år, man er bange for at flere infektioner kan påvirke nyrene. Han skal undersøges og have lavet en blærepunktur hver gang han har feber over 38,5 ( 16 gange indtil nu). Hans nyre skal scannes 6 mdr. Efter sidste infektioner- ja, sådan har forløbet været for os.

God bedring med hende

Anmeld

10. december 2012

Caroline86

Laulund87 skriver:

Nej jeg ved du gør ALT for hende

God bedring med hende

Anmeld

10. december 2012

Caroline86

DitteMarie skriver:

Pyha- hvor er det træls

Min Matis har haft urinvejsinfektion to gange kort efter hinanden da han var 2- 3 mdr. ( nu er han 5 mdr.) han var indlagt begge gange fordi han skulle have pencilin i drop ( fordi han var så lille). Han får nu forebyggende pencilin og skal have det i 1/2 år, man er bange for at flere infektioner kan påvirke nyrene. Han skal undersøges og have lavet en blærepunktur hver gang han har feber over 38,5 ( 16 gange indtil nu). Hans nyre skal scannes 6 mdr. Efter sidste infektioner- ja, sådan har forløbet været for os.

God bedring med hende

føj for en omgang

god bedring med ham også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.