Rotte angriber spædbarn i barnevognen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Troldemommi

th skriver:

de havde ikke net over barnevognen, det var derfor den kunne kommer ind til hende.

men det blev vurderet at et net ikke ville holde den ude, men selvfølgelig kunne man håbe på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

baby012

Det sker jo desværre at varmblodet dyr søger varme i den her kulde, og de er jo godt varme sådan en baby  

man skal også passe på med katte, mår, mus, osv. For tiden.. Vi bor tæt på skov og vandløb, så her er prinsessen kun ude med alarm, og med regnslag med net i .. 

Hvor må det være forfærdeligt for de stakkels forældre at fonde deres barn sådan  

mig stakkels lille pige  

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

Lahn11 skriver:

Det sker jo desværre at varmblodet dyr søger varme i den her kulde, og de er jo godt varme sådan en baby  

man skal også passe på med katte, mår, mus, osv. For tiden.. Vi bor tæt på skov og vandløb, så her er prinsessen kun ude med alarm, og med regnslag med net i .. 

Hvor må det være forfærdeligt for de stakkels forældre at fonde deres barn sådan  

mig stakkels lille pige  

ja håber hun er så lille så hun hurtigt glemmer det, det er nok noget andet med forældrene

Anmeld

10. december 2012

baby012

Monica P skriver:

ja håber hun er så lille så hun hurtigt glemmer det, det er nok noget andet med forældrene

Præcis  

Anmeld

10. december 2012

JS<3

Monica P skriver:

Ja de er jo fulde af alle mulige sygdomme og så kommer de åbenbart gerne tæt på mennesker, ad ad ad

Her hvor jeg bor er der heldigvis mange katte, så håber lidt de holder dem væk

Anmeld

10. december 2012

jydeinden

nu håber jeg ikke den her debat udvikler sig til om man nu tør at lade sit barn ligge i barnevognen. For dét ser jeg absolut ingen grund til IKKE at gøre.. Ja rotter er varmblods dyr og søger derfor hen hvor der er varmt. Men det er altså ikke noget der sker hver eneste gang en rotte ser en barnevogn.

Hvad myggenettene angår, hvis en rotte virkeligt VIL ind i varmen så hjælper de absolut INTET.. det svarer lidt til at forsøge at stoppe et næsehorn med en træbjælke (dvs der er absolut INGEN forhindring/barrierer i dem)

Og jo rotter er enormt klamme, men ser man nogen kan man jo så trøste sig med at man har pligt til at melde det til kommunen man bor i, så kan man da bare håbe at de gider tage sig af det.

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

jydeinden skriver:

nu håber jeg ikke den her debat udvikler sig til om man nu tør at lade sit barn ligge i barnevognen. For dét ser jeg absolut ingen grund til IKKE at gøre.. Ja rotter er varmblods dyr og søger derfor hen hvor der er varmt. Men det er altså ikke noget der sker hver eneste gang en rotte ser en barnevogn.

Hvad myggenettene angår, hvis en rotte virkeligt VIL ind i varmen så hjælper de absolut INTET.. det svarer lidt til at forsøge at stoppe et næsehorn med en træbjælke (dvs der er absolut INGEN forhindring/barrierer i dem)

Og jo rotter er enormt klamme, men ser man nogen kan man jo så trøste sig med at man har pligt til at melde det til kommunen man bor i, så kan man da bare håbe at de gider tage sig af det.

Der er ikke nogen der siger man ikke skal lade sit barn sove udenfor så nej det er slet ikke det denne tråd skal handle om.

Monica

Anmeld

10. december 2012

TR

Monica P skriver:

Føj føj føj føj føj, for helvede de forbandede rotter, stakkels lille pige og hendes forældre, det er så klamt og ulækkert at en rotte har bidt i en lille baby

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-61353179:rotte-angriber-spædbarn-i-barnevogn.html?forside

Monica

ej ej ej ej ej , har da helt ondt i maven !!

Havde SLET ikke tænkt over sådan nogle ting..

Her sidder jeg i hus på LANDET ..

- Kan slet ikk sætte ord på..

Anmeld

10. december 2012

B&J

Puhh stakkels lille pige godt der ikke skete mere da...

og ja det er skrækkeligt man ikke engang kan lade sine børn sove uden for hvis man ved der evt kan komme en rotte... uhhh....

møg dyr

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

JS<3 skriver:

Her hvor jeg bor er der heldigvis mange katte, så håber lidt de holder dem væk

Jeg håber også vores kat kan holde dem væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.