Rotte angriber spædbarn i barnevognen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Miss BananaHammock

Monica P skriver:

nej hvad skal man lige gøre, babyer sover rigtig godt udenfor man skulle have en slags alarm eller lignende, uha jeg får det helt skidt over at vide at de kan kravle op i en barnevogn,, ville ønske de kunne udryddes

Nej og hvis myggenettet ikke holder dem væk - så er det svært at helgardere sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Troldemommi

CAWI skriver:

Min svigermor har fortalt et par historier fra vores område, hvor der også var en rotte der gik i barnevognen. Den anden var en pige der lå i sin seng på sit værelse og var blevet skambidt af en rotte. Hun lå i tremmeseng, så hun kunne ikke bare flytte sig.
De er nogle modbydelige bæster!!!

åhh nej, skakkels lille pige, jeg tror jeg ville gå helt amok som mor hvis sådan noget skete

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

Miss BananaHammock skriver:

Nej og hvis myggenettet ikke holder dem væk - så er det svært at helgardere sig.

ja desværre

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Ad hvor er det klamt! Og stakkels barn og familie

Hvis ikke engang et net kan holde dem ude, hvad gør man så lige? Vi så en klam rotte løbe over vejen i går, da vi kørte fra mine forældre! Det er bare klamme dyr!

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

tarkoflen skriver:

Ad hvor er det klamt! Og stakkels barn og familie

Hvis ikke engang et net kan holde dem ude, hvad gør man så lige? Vi så en klam rotte løbe over vejen i går, da vi kørte fra mine forældre! Det er bare klamme dyr!

Ja det er bare så ekstremt ulækkert at tænke på, ville ønske de afskyelige kryb kunne blive udryddet, så vores børn kunne sove i fred

Anmeld

10. december 2012

Muhmi

Monica P skriver:

Føj føj føj føj føj, for helvede de forbandede rotter, stakkels lille pige og hendes forældre, det er så klamt og ulækkert at en rotte har bidt i en lille baby

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-61353179:rotte-angriber-spædbarn-i-barnevogn.html?forside

Monica

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

Muhmi skriver:

præcis

Anmeld

10. december 2012

Mullepilige

der var ikke net på barnvogen og rotter vil finde varm der for har den hoppe op og barn har nok rørte sig og rotten bliv bange og beskytte sig men der mere sikker hvis du putter net på men man kan selvfølig ikke sige den ikke komme ind til ´banrvogen men måske er man heldig af den så hoppe ned igen og finder noget andet og for lyg for vinterne

Anmeld

10. december 2012

th

Miss BananaHammock skriver:

de havde ikke net over barnevognen, det var derfor den kunne kommer ind til hende.

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

eriksen skriver:

der var ikke net på barnvogen og rotter vil finde varm der for har den hoppe op og barn har nok rørte sig og rotten bliv bange og beskytte sig men der mere sikker hvis du putter net på men man kan selvfølig ikke sige den ikke komme ind til ´banrvogen men måske er man heldig af den så hoppe ned igen og finder noget andet og for lyg for vinterne

man forstår jo egentlig godt rotten, der er lunt og varmt nede i barnevognen, men fy for fanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.