Før jeg fik mit barn, kunne jeg nemt sove 10 timer. Self kan man ikke til hver dag, men det var perfekt for mig, når jeg kunne sove 10 timer. Og jeg er et B-menneske, så jeg elskede at gå i seng kl.01 om morgenen og sove til formiddagen... Men det er slut men vores lille gut. Han sov altid meget lidt. Så nu går jeg i seng ca kl23, alt for sent, men jeg nyder også at have lidt aftenen. Han vågner 1, 2 eller 3 gange afhængig af humøret

så det er afbrudt søvn. Og så er han på kl06 igen... Men det er dejligt, at min man kunne godt forstå at jeg vågner om natten (og det hjælper ikke at sige, at han tager ham, for jeg vågner alligevel). Så vi blev enig om, at jeg vågner om natten, men han tager ham kl06 om morgenen. De to stå op, de spiser morgenmad, og min mand går i bad mens den lille hygger med nogle legetøj og løber frem og tilbage. Jeg får så lov til at sove til kl08, når han skal køre på arbejde. Jeg synes, at jeg er så træt hele tiden. Nogle gange gider jeg ikke noget, nogle gange er jeg lidt ked. Og jeg kan sagtens mærke, at det er pga søvn, for hvis jeg får lov til at ligge lidt på sofaen og lukke øjnene så bliver det pludseligt bedre... Jeg glæder mig indtil jeg kan nyde afbrudt søvn, selv om det er "kun" 7 timer!!!!
Anmeld