Hvor meget sover I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

Tina2

jeg er kanon dårlig til at komme i min seng om aftenen..... EEEEELSKER den tid jeg har for mig selv sent om aftenen, så går i seng mellem 00.00-00.30 pg står op igen 7-7.30.....
Er jeg træt er det om eftermiddagen, for efter kl. 21 er jeg PLING lysvågen:-) Må være pga aftenvagt gennem 11 år;-) Har jeg dog ikke haft det sidste ½ år:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

Guldet

Jeg synes jeg for meget søvn..

Går ca. i seng hver dag kl 23. og er lige vågen 15 min, ved 5-6 tiden for at give mad også sover vi igen til 8-9 tiden.. skønt

så 9- 10 timer..

Anmeld

10. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Uh jeg er en af dem der kan sove hele dagen væk hvis jeg fik lov... Jeg fungerer elendigt uden mindst 9 timers søvn om natten... Er faktisk sommetider lidt bekymret for hvordan det skal gå med en baby der vågner om natten osv. - bliver nemlig rigtig sur og irritabel når jeg er træt

Anmeld

10. juni 2009

Sweet1978

7-8 timer så er jeg frisk, men nogen gange bliver det jo mindre fordi ungerne forstyrrer....

Anmeld

10. juni 2009

Cris

Før jeg fik mit barn, kunne jeg nemt sove 10 timer. Self kan man ikke til hver dag, men det var perfekt for mig, når jeg kunne sove 10 timer. Og jeg er et B-menneske, så jeg elskede at gå i seng kl.01 om morgenen og sove til formiddagen... Men det er slut men vores lille gut. Han sov altid meget lidt. Så nu går jeg i seng ca kl23, alt for sent, men jeg nyder også at have lidt aftenen. Han vågner 1, 2 eller 3 gange afhængig af humøret  så det er afbrudt søvn. Og så er han på kl06 igen... Men det er dejligt, at min man kunne godt forstå at jeg vågner om natten (og det hjælper ikke at sige, at han tager ham, for jeg vågner alligevel). Så vi blev enig om, at jeg vågner om natten, men han tager ham kl06 om morgenen. De to stå op, de spiser morgenmad, og min mand går i bad mens den lille hygger med nogle legetøj og løber frem og tilbage. Jeg får så lov til at sove til kl08, når han skal køre på arbejde. Jeg synes, at jeg er så træt hele tiden. Nogle gange gider jeg ikke noget, nogle gange er jeg lidt ked. Og jeg kan sagtens mærke, at det er pga søvn, for hvis jeg får lov til at ligge lidt på sofaen og lukke øjnene så bliver det pludseligt bedre... Jeg glæder mig indtil jeg kan nyde afbrudt søvn, selv om det er "kun" 7 timer!!!!

Anmeld

10. juni 2009

Cris

Rosa skriver:

Uh jeg er en af dem der kan sove hele dagen væk hvis jeg fik lov... Jeg fungerer elendigt uden mindst 9 timers søvn om natten... Er faktisk sommetider lidt bekymret for hvordan det skal gå med en baby der vågner om natten osv. - bliver nemlig rigtig sur og irritabel når jeg er træt

Jeg er i den situation, som du beskriver... Men når man føder, får du inklusivt i pakken en chip i hjernen og pludseligt fungere den på en helt anden måde!

Men der var og er mange gange, hvor jeg bliver nød til at gå i seng kl 21, hvis jeg skal fungere. Det har jeg ikke gjord siden jeg var en lille pige!!!! Man overlever jo. Og børnene vokser og sover bedre og bedre. Eller måske får du en lille vidunder som mange har, som sover igennem næsten fra starten! Min er også en lille vidunder, men ikke når vi snakker om søvn!

Anmeld

10. juni 2009

fam.4xc

sover gerne fra kl 22-23 til 05

Anmeld

10. juni 2009

Lillemor

Jeg arbejder om natten... men sover hver dag på nær fredag ca 8 timer... fredag kun ca 4 for at kunne sove igen om aftenen...

Anmeld

10. juni 2009

Nanna1985

Jeg sover vel 8 timer.. Går i seng Ved 23 tiden og er oppe igen mellem 7 og 8 tiden

Anmeld

10. juni 2009

lonemus

Jeg går i seng ved 22-23 tiden, og bliver vækket af børnene kommer ind hver morgen ved 6-tiden. Så jeg sover ca. 7-8 timer, hvilket jeg syntes er for lidt..jeg kunne godt lige bruge 1-2 timer mere, men jeg har bare så svært ved at gå tidligere i seng!!

Nogle dagekan jeg godt tage en morfar, mens børnene sover til middag.....det er så 1-2 timer

Lone - som bare er meget mere træt efter jeg har fået børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.