Hvor meget sover I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.105 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. juni 2009

MorCamilla

Ja lidt mærkeligt spørgsmål, men jeg er bare nyskerrig... ;-)

Jeg har Mikkel hver anden uge, og når jeg har ham sover jeg ca 1½ time til middag (når jeg kommer hjem fra job kl 11) og går som regl i seng mellem 20 og 21 og sover til kl 5, så mellem 9 og 10 timer om natten..

Men når jeg så ikke har Mikkel så sover jeg gerne 2-3 timer til middag (når jeg kommer hjem fra job kl 11) og igen en times tid lige efter jeg har spist.. Og går som regl i seng mellem 20 og 21 og sover til kl 5..

Så ja, jeg sover sikkert for meget, men min energi er bare ikk hvad den har været..

Hvor meget sover I og hvornår ??

Knus fra nyskerrige Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

A.

ja men jeg sover fra kl 22-23 til kl 06  nogen gang går jeg sent i seng men står altid op kl 6

Anmeld

10. juni 2009

Honningblomst

Jeg sover 8-9 timer hver nat...det er perfekt for mig, det er jo meget forsklelligt fra menneske til menneske..
Knus Eva..

Anmeld

10. juni 2009

Valle81

Sikkert alt for lidt.

Kunne sagtens sove hver dag når jeg kom hjem fra arbejde, men det kan jeg jo ikke:0)

Men står op hver dag kl 0530 og går i seng engang inden midnat. Så får omkring 6-7 timers søvn:0)

Anmeld

10. juni 2009

ivfmarie

åhh, jeg sover alt for lidt, men jeg syns bare der er så meget jeg gerne vil nå, og så er det søvnen det går ud over.

Til hverdag kommer jeg tidligst i seng 22.30, og står op ca 5.30. I weekenderne kan vi være heldige at få lov at sove til 7, men så er den også omkring midnat inden vi går i seng, så den samlede mægde søvn er ca det samme.
Jeg får altså ca 7 timers søvn i døgnet

Marie

Anmeld

10. juni 2009

Kloster

ALTTTTTTTTTT for lidt... I hvert fald efter hvad min krop siger.

Jeg er konstant træt. Men er vist også et B-menneske.

Jeg står op kl 5.45 og går i seng ca kl 23. Hvis jeg kan snige mig til det, tager jeg en morfar efter arb af, men det er bare en dårlig vane.

Når jeg har fri, sover jeg til ca 8-8.30 og går i seng omkring midnat ell senere.

Jeg ville passe meget bedre til aftenarb, men det kan ikke lade sig gøre med familien.

Der venter på svar om blodprøver om min evige træthed.

Anmeld

10. juni 2009

Lise

Jeg tror også jeg sover gennemsnitlig 7 timer i døgnet. Falder normalt i søvn ved 23-tiden, og vækkeuret mellem 5:30 og 6 for det meste...

Når jeg sover mere er jeg mere træt - sover jeg mindre fungerer jeg fint.

Anmeld

10. juni 2009

MaleneG

Jeg sover omkring 8 timer, og snuer ca. i 2 timer

Anmeld

10. juni 2009

Diana...

ALT for lidt går i seng kl 23 og stå op kl 06 el der vågner vi men ligger og putter i sengen. så max 7 timer da jeg er oppe om natten og give mad.

Anmeld

10. juni 2009

Mca<3

Årh gud lige nu he he  Max 4-5 timer i døgnet ..   Normalt , før vi fik baby he he 8 timer i døgnet ca .. Må nu sande at jeg fungerer rimeligt godt på de få timer så når barslen er overstået vil jeg se om jeg kan klare mig med 6 ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.