Hjemløse hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. december 2012

PernilleogLouis

Er der nogen af jer som gør noget frivilligt arbejde for hjemløse?? Ikke at støtte ved at købe Hus forbi eller støtte med penge men fx besøgsven, laver mad eller lign??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Ayasmor

kicha skriver:

Er der nogen af jer som gør noget frivilligt arbejde for hjemløse?? Ikke at støtte ved at købe Hus forbi eller støtte med penge men fx besøgsven, laver mad eller lign??

Nej desværre.. Men det sætter da lige tingene lidt i perspektiv, at blive mindet om det.

Anmeld

9. december 2012

PernilleogLouis

Ayasmor skriver:

Nej desværre.. Men det sætter da lige tingene lidt i perspektiv, at blive mindet om det.

Ja ik Har besluttet mig for at nu må det være tid til jeg gør et eller andet.. Det er bare lidt svært at finde noget - så tænkte nogen her kunne hjælpe lidt

Anmeld

9. december 2012

B&J

Det viste jeg slet ikke man kunne det lyder da vildt spænde det du skriver

Anmeld

9. december 2012

Ayasmor

kicha skriver:

Ja ik Har besluttet mig for at nu må det være tid til jeg gør et eller andet.. Det er bare lidt svært at finde noget - så tænkte nogen her kunne hjælpe lidt

Ja, så meget ville det heller ikke kræve, at lave en ekstra portion aftensmad eller madpakke i ny og næ. Jeg kan desværre ikke komme med de helt gode råd til hvor og hvordan, men kigger lige med på sidelinjen.

Anmeld

9. december 2012

Mamalou

Mit hjerte banker for de hjemløse og jeg bliver harm, når folk siger at hjemløse selv vælger at bo på gaden. Det er bare ikke så enkelt!

Jeg gør ikke andet end at købe hus forbi, hvor jeg altid giver en ekstra skilling, men jeg vil gerne, så måske jeg kan blive inspireret af din tråd

Vh. Louise

Anmeld

9. december 2012

PernilleogLouis

Ayasmor skriver:

Ja, så meget ville det heller ikke kræve, at lave en ekstra portion aftensmad eller madpakke i ny og næ. Jeg kan desværre ikke komme med de helt gode råd til hvor og hvordan, men kigger lige med på sidelinjen.

Arbejder på strøget og når jeg tag på arbejde ligger de ofte og sover - jeg tænker ofte hvorfor jeg ikke lige tog lidt mad med til dem - men er måske lidt nervøs for om de finder det fornærmernde?? 

Anmeld

9. december 2012

PernilleogLouis

B&J skriver:

Det viste jeg slet ikke man kunne det lyder da vildt spænde det du skriver

Håber at få lidt ideer Nu har jeg lige skrevet til et sted hvor de tag ud og deler mad ud til de hjemløse

Anmeld

9. december 2012

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Mit hjerte banker for de hjemløse og jeg bliver harm, når folk siger at hjemløse selv vælger at bo på gaden. Det er bare ikke så enkelt!

Jeg gør ikke andet end at købe hus forbi, hvor jeg altid giver en ekstra skilling, men jeg vil gerne, så måske jeg kan blive inspireret af din tråd

Vh. Louise

Lad os håbe vi kan blive inspireret

Anmeld

9. december 2012

Ayasmor

kicha skriver:

Arbejder på strøget og når jeg tag på arbejde ligger de ofte og sover - jeg tænker ofte hvorfor jeg ikke lige tog lidt mad med til dem - men er måske lidt nervøs for om de finder det fornærmernde?? 

Ja, det er lidt en svær balancegang for jeg tror, at det er forskelligt fra person til person om, hvorvidt de finder det fornærmende, eller som en god hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.