Jer der bor til leje....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2009

Mikkelmusen

69 kvm - hus med 1 stue og 1 værelse - lolland - 3800 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2009

pigebaby19

Heej vi har omkring 150 kvm.. og en lille stald, Og vi betaler 2500 i månden hvor vand er med i, Så gratis vand til os

Anmeld

10. juni 2009

frk Jensen

Eva skriver:

Alle jer lejebo'er....hvad giver I i husleje...altså uden vand, el og varme..bare ren husleje og hvor meget plads har I?
Jeg synes jeg gav meget for to år siden, men når jeg læser hvad der tages for lejligheder nu, så er det egentlig ikke så vildt...men hvad giver I?
Knus Eva..

Jeg giver 4400 i ren husleje, 250 kr i varme og 100 kr i vand. Så får jeg vist omkring 2000 i boligsikring, så det er ikke helt dårligt.

Jeg bor lige midt i hobro centrum med kirken som nabo. Jeg har 75 kvm, med soveværelse, værelse, gang, okay badeværelse og stort køkken og stue i et... lille terasse med udsigt over vand.. Super lækker lejlighed, hvor vi bliver boende de næste mange år..

Anmeld

10. juni 2009

Stumpen

Vi flytter pr.1.juli i lejlighed på 95 kvm til 4000 plus forbrug..

Anmeld

10. juni 2009

Zeta

Superlækker 92m2 + 10m2 altan i ren husleje 11.300,- nybyggeri i det gamle DR TV-byen, Miele hårde hvidvare overalt, grønt område med kunstsøer.

Derudover en meget smuk 160m2 centralt beliggende penthouse lejlighed i London, ca. 34.000,- i ren husleje, Poggenpol køkken og andre herligheder. Lejet med forkøbsret pga finanskrisen

Anmeld

10. juni 2009

Pia.

Jeg kommer til at give lige omkring 9500,- med det hele for 110 kvadratmeter (det er så acontovarme) - er ikke helt sikker på den endnu....
Min lejlighed er ekstra dyr fordi den er helt nybygget og en tag-lejlighed, så det koster lidt ekstra... Min ex-mand bor samme sted og har 15 kvadratmeter mere end mig men en husleje der er 2000 billigere og så bor han på første sal...

Knus Pia...

Anmeld

11. juni 2009

Honningblomst

Tak for alle Jeres svar....der er godt nok mange forskellige beløb...jeg giver 5500kr for et hus på 120 m2 tæt på alt i denne her lille by...jeg synes det er mange penge, men det kunne ikke gøres billigere, og så er jeg jo glad ved at bo i hus..trods min hadehave..og så kan jeg jo glæde mig over at jeg betaler til min kommende arv, så er det ikke så træls.
Men tak for svar..
Knus Eva

Anmeld

11. juni 2009

Cris

Vi giver næsten 3000kr for 75m2 i indre Vesterbro   Den er en lidt lo**e lejlighed, gammel og ikke renoveret, har jeg ikke sagt det allerede?  Men I love it!!! Men vi skal snart tænke på noget andet, for vi har en stor stue og soveværelset og vi savner at have et "rod" værelse eller lofterum... Nu får vi at se...

Anmeld

11. juni 2009

charlottekri

vi bor til leje på en nedlagt landbrugsejendom på 115 - 120 m2 til 3500 i ren husleje. det er rimelig billigt!! der følger stor have med og et par udhuse, så vi kan have ting til at stå

Anmeld

11. juni 2009

kiroo

jeg er lige flyttede i nybyggerri. og giver ca 7400 for 84kvm fordelt på stue og værelse, men det var det eneste jeg kunne få hvis min datter ikke skulle flytte børnehave. så jeg giver 8100kr i alt møg dyrt med lækkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.