Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en veninde, som jeg gir julegave. Vi gir hinanden for mellem 25-100 kr. Så det er jo ik det vilde, men tanken der tæller. Hendes børn får også altid en lille ting. I år får de tøj.Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: sender en lille gave til min nærmeste venindes datter (det ved hun så bare ikk før nu, hvis hun læser dette ) og det er faktisk det jeg giver af gaver udover familen
sender en lille gave til min nærmeste venindes datter (det ved hun så bare ikk før nu, hvis hun læser dette ) og det er faktisk det jeg giver af gaver udover familen
Kofoed. skriver: Du antager alligevel hun læser det Ts, jeg giver altid til min dejlige "fader barn", men veninder har jeg aldrig giver til.
Du antager alligevel hun læser det Ts, jeg giver altid til min dejlige "fader barn", men veninder har jeg aldrig giver til.
Min ældste venindes børn får julegaver, og de giver vores søn også
Derudover får min næstældste veninde en julegave. Hun har ingen børn, og køber altid til os alle tre. Da vi begge var single købte vi også gaver til hinanden
I år har jeg valgt at købe to små gaver til to veninder, normalt er det ikke noget jeg gør, men de har været så gode ved min datter så synes godt at jeg kan give dem en lille ting hver.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128