Giver du julegaver udover familien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har en veninde, som jeg gir julegave. Vi gir hinanden for mellem 25-100 kr. Så det er jo ik det vilde, men tanken der tæller. Hendes børn får også altid en lille ting. I år får de tøj.Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

anynom

Vi giver gave til vores nærmeste venner - to par og to knejter. Derudover giver jeg til min bedste ven Sådan har vi altid gjort. De giver både til os og vores datter og når de får børn får de selvfølgelig også

Anmeld

9. december 2012

Kofoed.

Lone H. skriver:

sender en lille gave til min nærmeste venindes datter (det ved hun så bare ikk før nu, hvis hun læser dette ) og det er faktisk det jeg giver af gaver udover familen

Du antager alligevel hun læser det

Ts, jeg giver altid til min dejlige "fader barn", men veninder har jeg aldrig giver til.

Anmeld

9. december 2012

LRJ

Kofoed. skriver:

Du antager alligevel hun læser det

Ts, jeg giver altid til min dejlige "fader barn", men veninder har jeg aldrig giver til.

Ja da

Anmeld

9. december 2012

Nessie

Min ældste venindes børn får julegaver, og de giver vores søn også

Derudover får min næstældste veninde en julegave. Hun har ingen børn, og køber altid til os alle tre. Da vi begge var single købte vi også gaver til hinanden

Anmeld

9. december 2012

Fenja09

I år har jeg valgt at købe to små gaver til to veninder, normalt er det ikke noget jeg gør, men de har været så gode ved min datter så synes godt at jeg kan give dem en lille ting hver.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.