Giver du julegaver udover familien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. december 2012

Kloster

Hej.

Giver I jeres "bedste" vennepar julegaver ell måske den bedste veninde?

Overvejer lidt at købe en julegave til min ene veninde. Det er også et fælles vennepar, hvor min mand og hendes mand er kammy'er. Men ved ikke om jeg bare skal købe en gave ell om jeg skal sige det til hende.

Jeg ville selv blive forlegen og træt af at jeg ikke vidste det, hvis jeg juleaften bare fik en gave fra hende af, uden jeg har haft mulighed for at gengælde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

B&J

tror jeg ville ringe og spørge om i ikke skulle give hinanden julegaver

Anmeld

9. december 2012

LinLin

Nej, men jeg giver en af mine bedste veninders barn gave hun er den anden i 'kliken' der får barn og både hun og de andre veninder har givet mine drenge både fødselsdags- og julegaver

Anmeld

9. december 2012

lycly

Jeg synes du skal sige det til hende Bare sig noget med at du altså har fundet noget du synes hun skal have, så hun får det i julegave Min bedste veninde og jeg giver ikke hinanden julegaver, har vi aldrig gjort faktisk. Men min kæreste og hans bedste ven gør. Jeg synes pludselig at julen kommer til at handle meget om gaveræs hvis man skal give til alle. Jeg giver kun til dem jeg holder jul med, og så giver børnene i familien hinanden gaver (ja altså som vi forældre køber)

Anmeld

9. december 2012

PernilleogLouis

Kloster skriver:

Hej.

Overvejer lidt at købe en julegave til min ene veninde. Det er også et fælles vennepar, hvor min mand og hendes mand er kammy'er. Men ved ikke om jeg bare skal købe en gave ell om jeg skal sige det til hende.

Jeg ville selv blive forlegen og træt af at jeg ikke vidste det, hvis jeg juleaften bare fik en gave fra hende af, uden jeg har haft mulighed for at gengælde det.

Ja jeg giver til 3 af mine veninder i år

Anmeld

9. december 2012

mariamiss6

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har haft givet noget til min bedste venindes børn. Men så har det været fordi jeg selv kunne lave noget, og min bedste veninde har en pige, og jeg selv har 2 drenge... Så det er en slags afløb for tøse-krea-ting jeg ikke kan give til mine egne drenge hehe....

MEN nu her sidste år, der lavede vi en aftale, om at hendes mand fiksede nogle seje skjold for mig, og så sørgede jeg for en gave til deres unger også, men for at gøre dte mindre formelt, bildte vi ungerne ind at det var gaver fra julemanden, sådan at de ikke skulle komme til at tro at vi var på gave med hinanden alle sammen. 

I år har jeg det lidt som dig - skal, skal ikke... ? Jeg ved det ikke. Men jeg vil snakke med hende om det hvis jeg føler jeg får overskud på gavekontoen

Anmeld

9. december 2012

LRJ

sender en lille gave til min nærmeste venindes datter (det ved hun så bare ikk før nu, hvis hun læser dette ) og det er faktisk det jeg giver af gaver udover familen

Anmeld

9. december 2012

heaven

jeg giver min ene venindes 3 børn, den ældste er 11 år nu - har givet altid, jeg er gudmor til de to store, og jeg er glade for dem de giver også min søn....

Jannie - må altså snart igang med de julegaver!!!

Anmeld

9. december 2012

Dinna88

Jeg giver tre veninder gaver de tætteste jeg har. 

Når de stifter familie, så får de alle sammen

(jeg gør det desuden ikke efter aftale.)

Anmeld

9. december 2012

jydeinden

nix gør jeg ikke.. tror kun jeg har gjort det en gang, og det er godt nok mange år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.