Kloster skriver:
Hej.
Giver I jeres "bedste" vennepar julegaver ell måske den bedste veninde?
Overvejer lidt at købe en julegave til min ene veninde. Det er også et fælles vennepar, hvor min mand og hendes mand er kammy'er. Men ved ikke om jeg bare skal købe en gave ell om jeg skal sige det til hende.
Jeg ville selv blive forlegen og træt af at jeg ikke vidste det, hvis jeg juleaften bare fik en gave fra hende af, uden jeg har haft mulighed for at gengælde det.
Jeg har haft givet noget til min bedste venindes børn. Men så har det været fordi jeg selv kunne lave noget, og min bedste veninde har en pige, og jeg selv har 2 drenge... Så det er en slags afløb for tøse-krea-ting jeg ikke kan give til mine egne drenge hehe....
MEN nu her sidste år, der lavede vi en aftale, om at hendes mand fiksede nogle seje skjold for mig, og så sørgede jeg for en gave til deres unger også, men for at gøre dte mindre formelt, bildte vi ungerne ind at det var gaver fra julemanden, sådan at de ikke skulle komme til at tro at vi var på gave med hinanden alle sammen.
I år har jeg det lidt som dig - skal, skal ikke... ? Jeg ved det ikke. Men jeg vil snakke med hende om det hvis jeg føler jeg får overskud på gavekontoen 
Anmeld