Nogen med forstand på hot fusion???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

Fru.Mäes <3

JS<3 skriver:

Kan godt forstå dig, der findes vidst mange fif, men det bedste her var en hel balsam og tættekam. Mange af dem kunne jeg nuldre ud

Masser af balsam på totterne så, også forsigtigt rede dem ud?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

JS<3

Fru.Mäes <3 skriver:

Masser af balsam på totterne så, også forsigtigt rede dem ud?!

Ja, jeg lod balsamen sidde ludt og tog det i flere omgange før der gør lidt ondt!

Så vil anbefale at du tager totter forskellige steder fra, og ikke kun i den ene side (: udover det, så sov jeg også med balsamen i tilsidst.

Anmeld

9. december 2012

Fru.Mäes <3

JS<3 skriver:

Ja, jeg lod balsamen sidde ludt og tog det i flere omgange før der gør lidt ondt!

Så vil anbefale at du tager totter forskellige steder fra, og ikke kun i den ene side (: udover det, så sov jeg også med balsamen i tilsidst.

Tusind tak - det vil jeg prøve..

For magter det ikke mere..

Kæft det er TYPISK mig, er så uheldig!!!

Anmeld

9. december 2012

JS<3

Fru.Mäes <3 skriver:

Tusind tak - det vil jeg prøve..

For magter det ikke mere..

Kæft det er TYPISK mig, er så uheldig!!!

Det var da så lidt. Jeg har lavet den samme fejl, men nu er det jo prøvet (:

Anmeld

9. december 2012

JustMe

Mit begyndte at klumpe og klø. Hverken balsamtricket eller det speciallavede opløsningsmiddel lavet itl formålet kunne opløse klumperne...så jeg endte med at måtte klippe det af = så godt som skaldet inde i midten af hovedbunden 

Anmeld

9. december 2012

LRJ

Mit var os noget værre lort, jeg tog det ud med citron saft hvor jeg tog en tot, hældte citronsaft på og nulrede godt, derved blev limen lidt opløst og kunne redes ud, men det gjorde stadig meget ondt

Anmeld

9. december 2012

KittyCatta

Jeg brugte husholdningssprit. Tog ti totter af gangen og viklede dem ind i ti vatrondeller dyppet i husholdningssprit og lod dem sidde i ca.10 minutter, og nulrede det så af.

det er det mest effektive og også det jeg fik at vide af frisøren at jeg skulle gøre.

Anmeld

9. december 2012

KittyCatta

Husk at du skal knuse limen med en tang først

Anmeld

9. december 2012

Fru.Mäes <3

Mange gode råd - TAK alle sammen..

Jeg har besluttet for at prøve med balsam her til aften, og fungerer det IKKE for mig - tager jeg forbi min frisør i morgen og hører hvad de mener jeg skal gøre.. Ud SKAL de bare!!!

Anmeld

9. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Dengang jeg havde det kløede det ikke. Jeg bemærkede det nærmest ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.