Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle søde Ladies...
Jeg har fået lavet hot fusion for godt 2,5 uge siden - og det KLØR som en i helvede!!! Det er sådan en underlig VARME følelse i min hovedebund + kan ikke forstå at man skal miste SÅ meget af ens eget hår..
Nogen som kan hjælpe?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror det er meget normalt. jeg havde det på samme måde, da jeg fik mit lavet.
bare vent - det går over igen
Fru.Mäes <3 skriver: Hej alle søde Ladies... Jeg har fået lavet hot fusion for godt 2,5 uge siden - og det KLØR som en i helvede!!! Det er sådan en underlig VARME følelse i min hovedebund + kan ikke forstå at man skal miste SÅ meget af ens eget hår.. Nogen som kan hjælpe?!
jeg har hørt fra nogle der har fået det lavet at de ikke kunne tåle det og blev nødt til at tage det ud igen... så hvis det bliver slemt, så tag det ud..
man må lide for skønheden, men dælme ikke så meget syntes jeg.
Kan ikke forstå at det stadigvæk skal KLØ så meget efter 2,5 uge!!
Overvejer STÆRKT at tage dem ud, men HVORDAN?!
Kan jeg selv gøre det?!
Undskyld min ærlighed, men det er noget værre LORT!
Jeg har alle dage haft et utroligt fint hår, bare for kort (syntes jeg), og valgte det derfor, og har aldrig haft så slidt og grimt hår der er knækket her og der
Hov glemte lige at fortælle at det lyder som din hovedbund ikke kan tåle det
JS<3 skriver: Undskyld min ærlighed, men det er noget værre LORT! Jeg har alle dage haft et utroligt fint hår, bare for kort (syntes jeg), og valgte det derfor, og har aldrig haft så slidt og grimt hår der er knækket her og der
Jeg frygter osse jeg bliver skaldet hvis det bliver ved med at være i mit hår!!!
Fru.Mäes <3 skriver: Jeg frygter osse jeg bliver skaldet hvis det bliver ved med at være i mit hår!!!
Hehe, arrgh mon dog men jeg havde det på samme måde. Jeg bruger clips nu, det super trist at ta det i konstant, men det er bare så meget bedre for håret.
Og så er det altså også fedt at kunne ta det af og føle sig lidt fri (:
JS<3 skriver: Hehe, arrgh mon dog men jeg havde det på samme måde. Jeg bruger clips nu, det super trist at ta det i konstant, men det er bare så meget bedre for håret. Og så er det altså også fedt at kunne ta det af og føle sig lidt fri (:
Er så desperat at det bare skal UD altså!! Det klør + er så ubehagelig!!
Men hvordan fanden skal jeg få det UD!!!!
Kan godt forstå dig, der findes vidst mange fif, men det bedste her var en hel balsam og tættekam. Mange af dem kunne jeg nuldre ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128