Seperationsangst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

Mettefpigen

Omsorgsgiver skriver:

Synes bare det er så synd når hun begynder at klynke og giver tegn på at ville op og at jeg så ikke gør det, for så kan hun godt finde på at begynde at græde.

Jaaa, men hvis tager hende op hver gang så lære hun at hun skal op når hun siger det, og derfor græder hun hvis du så ikk gør det.... Men der sker ikk noget ved at hun græder... Hun skal nok finde på noget at lave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mettefpigen skriver:

Jaaa, men hvis tager hende op hver gang så lære hun at hun skal op når hun siger det, og derfor græder hun hvis du så ikk gør det.... Men der sker ikk noget ved at hun græder... Hun skal nok finde på noget at lave

Ja, du har nok ret  Men så føler jeg bare at jeg svigter hende  Ihh...det er sku ikke altid helt nemt 

Anmeld

8. december 2012

Mettefpigen

Omsorgsgiver skriver:

Ja, du har nok ret  Men så føler jeg bare at jeg svigter hende  Ihh...det er sku ikke altid helt nemt 

Nej det gør du da ikk... Hvad så når man er i bad? hænger tøj op eller lægger på plads? Alle mulige andre ting hvor man ikk lige tager barnet op??... De skal nok lære det, men jo mere man tager den op, jo mere forventer de det også

Anmeld

9. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mettefpigen skriver:

Nej det gør du da ikk... Hvad så når man er i bad? hænger tøj op eller lægger på plads? Alle mulige andre ting hvor man ikk lige tager barnet op??... De skal nok lære det, men jo mere man tager den op, jo mere forventer de det også

Hmm...tjaa.. kan sagtens se din pointe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.