Kan ikke få armene ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Nadia&Daniel

HelleBelle skriver:

Skønt for dig! 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Nadia&Daniel skriver:

JEG FIK JOBBET !!!!!!

Pr. 01.01.13 er jeg salgsassistent/brillestylist i Synoptik..

De ringede i dag - jeg var til samtale den 30 nov. og fik at vide at der ville gå 14 dage får jeg ville få svar.

De havde fået mange ansøgninger - udfra dem havde de valgt 6 stk. som skulle til samtale over telefonen (med en fra Deres HR-afdeling på hovedkontoret) - ud af de 6 ville de udvælge 3 som skulle til samtale i butikken med butikschefen.

OG JEG FIK DET !!! er så GLAD og KLAR på at komme igang..

Skal oplæres i virkelig mange forskellige ting, såsom: make-up kursus hos Dennis Knudsen, salgskursus og brillekursus.

Det er et helt nyt fag of jeg glæder mig VILDT...

Ej, hvor er det FANTASTISK KÆMPE stort tillykke!!!!! Nu kan du nyde julen og nytåret med visheden om, at du skal starte på nyt job derefter Sikke en julegave

/ Taco78 

Anmeld

11. december 2012

Babydrøm

Nadia&Daniel skriver:

JEG FIK JOBBET !!!!!!

De ringede i dag - jeg var til samtale den 30 nov. og fik at vide at der ville gå 14 dage får jeg ville få svar.

De havde fået mange ansøgninger - udfra dem havde de valgt 6 stk. som skulle til samtale over telefonen (med en fra Deres HR-afdeling på hovedkontoret) - ud af de 6 ville de udvælge 3 som skulle til samtale i butikken med butikschefen.

Skal oplæres i virkelig mange forskellige ting, såsom: make-up kursus hos Dennis Knudsen, salgskursus og brillekursus.

Stort tillykke, hvor er det skønt

Anmeld

11. december 2012

Nadia&Daniel

Taco78 skriver:

Ej, hvor er det FANTASTISK KÆMPE stort tillykke!!!!! Nu kan du nyde julen og nytåret med visheden om, at du skal starte på nyt job derefter Sikke en julegave

Tak  Og nemlig super dejligt at kunne nyde december, og vide hvad der sker det næste år

Anmeld

11. december 2012

Nadia&Daniel

AnnL skriver:

Stort tillykke, hvor er det skønt

Tak

Anmeld

11. december 2012

HeidiØ

Nadia&Daniel skriver:

JEG FIK JOBBET !!!!!!

Ej SUPER fedt for dig. Stort tillykke med det!!

Anmeld

11. december 2012

Nadia&Daniel

HeidiØ skriver:

Ej SUPER fedt for dig. Stort tillykke med det!!

Tak

Anmeld

11. december 2012

Dinsen

Fedt 

Stort tillykke 

Anmeld

11. december 2012

Nadia&Daniel

Dinsen skriver:

Fedt 

Stort tillykke 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.