Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor og meget mere skriver: Stort tillykke, det må være en skøn følelse! Min datter på 19 er i lære som salgs- og optikerassistent hos konkurrenten, Louis Nielsen, og hun er helt vild med den branche - som hun heller ikke kendte noget til på forhånd. Hvad hun ikke kan holde af lange foredrag om glidende overgange...
Stort tillykke, det må være en skøn følelse!
Min datter på 19 er i lære som salgs- og optikerassistent hos konkurrenten, Louis Nielsen, og hun er helt vild med den branche - som hun heller ikke kendte noget til på forhånd. Hvad hun ikke kan holde af lange foredrag om glidende overgange...
Tak det er en fantastisk følelse.. Jeg skal være salgsassistent og brillestylist hos dem, så det med optikker-opgaverne "springer" jeg over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: JEG FIK JOBBET !!!!!! Pr. 01.01.13 er jeg salgsassistent/brillestylist i Synoptik.. De ringede i dag - jeg var til samtale den 30 nov. og fik at vide at der ville gå 14 dage får jeg ville få svar. De havde fået mange ansøgninger - udfra dem havde de valgt 6 stk. som skulle til samtale over telefonen (med en fra Deres HR-afdeling på hovedkontoret) - ud af de 6 ville de udvælge 3 som skulle til samtale i butikken med butikschefen. OG JEG FIK DET !!! er så GLAD og KLAR på at komme igang.. Skal oplæres i virkelig mange forskellige ting, såsom: make-up kursus hos Dennis Knudsen, salgskursus og brillekursus. Det er et helt nyt fag of jeg glæder mig VILDT...
JEG FIK JOBBET !!!!!!
Pr. 01.01.13 er jeg salgsassistent/brillestylist i Synoptik..
De ringede i dag - jeg var til samtale den 30 nov. og fik at vide at der ville gå 14 dage får jeg ville få svar.
De havde fået mange ansøgninger - udfra dem havde de valgt 6 stk. som skulle til samtale over telefonen (med en fra Deres HR-afdeling på hovedkontoret) - ud af de 6 ville de udvælge 3 som skulle til samtale i butikken med butikschefen.
OG JEG FIK DET !!! er så GLAD og KLAR på at komme igang..
Skal oplæres i virkelig mange forskellige ting, såsom: make-up kursus hos Dennis Knudsen, salgskursus og brillekursus.
Det er et helt nyt fag of jeg glæder mig VILDT...
stort tillykke.
dukke skriver: Ej hvor fedt kæmpe stort tillykke
Ej hvor fedt kæmpe stort tillykke
Tak
mor:) skriver: stort tillykke.
CamillaSoefelt skriver: Tillykke smukke;-)!!
Tillykke smukke;-)!!
Tak er stadig helt høj over det
Lækkert!
Stort tillykke
Skønt for dig!
Problembarnet skriver: Lækkert! Stort tillykke
Talk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128