jeg er så ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. december 2012

Anonym trådstarter

jeg fortrækker at være anonym idag.

Jeg er en pige på snart 21 år( om 6 dage)

min kæreste og jeg har boed sammen i 4 år min kæreste er i noget virksomheds praktik lige pt pga han skal visiteres til flexjob. jeg er sygmeldt fordi jeg har nogle problemer med begge knæ og og min sygdom. så vi begge er på kh men skal til møde med jobcenteret nu her for vil igang igen så må de give mig nedsat tid i praktik trænger til at komme ud.....

men jeg går hver eneste dag og er ked af det for jeg vil så gerne havde et barn. vi er begge skruk og har været det i 2½ år. men jeg er så flov over vis jeg bliver gravid imens jeg er på kh og hvad vil jobcenteret ikke sige? men jeg ønsker mig så meget et barn.drømmer om det konstant. og alle de skønne børn man ser rundt omkring gør mig så ked for jeg vil havde min egen lille prins eller prinssese. min menstration er meget uregelmæsig men lægen har sagt jeg sagtens kan blive gravid kan bare godt tage tid da der godt kan gå nogle mdr imellem mens eller mere.... jeg har mest lyst til at blive gravid nu og så tage tingene som det kommer men ved også bare at mange vil banke mig i hoved fordi vi begge er på kh og nogle mener vi nasser på samfundet. men kæresten har alså søgt en masse stillinger uden held før der skete det med hans ryg undskyld det laaange indlæg men trænge til jeres mening også selv om den måske er hård har brug for at høre en ærlig mening  knus fra ano 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Anonym trådstarter

46 kigger uden en eneste mening 

Anmeld

8. december 2012

Kloster

Jamen så skal jeg da nok besvare dig

Jeg synes I skal vente med børn. Og det er min  mening da jeg synes I har al mulighed for at give jer tid til at ændre jeres situation og fundament for at sætte et barn i verden.

Du er kun 20 år og der er masser af tid...

Anmeld

8. december 2012

tarkoflen

Kloster skriver:

Jeg er fuldstændig enig!

I har tid foran jer endnu, og det ville være bedst, hvis l havde et rigtig godt grundlag at starte en familie på

Held og lykke med det! Håber snart du får et praktiksted og kan komme i gang og at din kæreste får et flexjob, så l kan give baby en rigtig god start på livet det er jeg sikker på, nok skal komme til jer, måske endda hurtigere end l tror

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

tak for jeres svar. ja det er nemlig også det den kloge del af hjernen siger. at vi skal vente og vi skal nå at opleve livet lidt mere inden. men svært når man er så skruk hehe men nok en god ide at vente. glædelig jul til jer alle 

Anmeld

8. december 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

min kæreste og jeg har boed sammen i 4 år min kæreste er i noget virksomheds praktik lige pt pga han skal visiteres til flexjob. jeg er sygmeldt fordi jeg har nogle problemer med begge knæ og og min sygdom. så vi begge er på kh men skal til møde med jobcenteret nu her for vil igang igen så må de give mig nedsat tid i praktik trænger til at komme ud.....

men jeg går hver eneste dag og er ked af det for jeg vil så gerne havde et barn. vi er begge skruk og har været det i 2½ år. men jeg er så flov over vis jeg bliver gravid imens jeg er på kh og hvad vil jobcenteret ikke sige? men jeg ønsker mig så meget et barn.drømmer om det konstant. og alle de skønne børn man ser rundt omkring gør mig så ked for jeg vil havde min egen lille prins eller prinssese. min menstration er meget uregelmæsig men lægen har sagt jeg sagtens kan blive gravid kan bare godt tage tid da der godt kan gå nogle mdr imellem mens eller mere.... jeg har mest lyst til at blive gravid nu og så tage tingene som det kommer men ved også bare at mange vil banke mig i hoved fordi vi begge er på kh og nogle mener vi nasser på samfundet. men kæresten har alså søgt en masse stillinger uden held før der skete det med hans ryg undskyld det laaange indlæg men trænge til jeres mening også selv om den måske er hård har brug for at høre en ærlig mening  knus fra ano 

Et knus herfra først!

Op med hovedet søde du! Hvis du/I ønsker at få et barn, så gør det nu, hvem siger om i nogensinde får den chance igen? 

Hvad jobcentret vil sige? IKKE EN SKID! - Der er altså INGEN der bestemmer over jer og jeres valg overhovedet. 

& I nasser fandme ikke på samfundet, det er fandme vores land der er lavet på den måde at man hjælper de svage.. 

Da jeg blev gravid sidste år, var der nogle få som mente hvorfor jeg ikke lige fik færdiggjort min uddannelse, eller hvordan jeg kunne finde på det når jeg ikke havde en stabil indkomst, jeg var også på KH og er det stadig nu når jeg er på barsel... Jeg har det bare sådan lidt, Jeg vil hellere have børn, bygge familie og være lykkelig, end at sidde og tage den ene udannelse efter den anden fordi der intet job er at finde nogen steder.. Nogle mener *Børn kan man altid få!* - Nej det kan man sku ikke! Hellere ikke engang et arbejde kan man altid få.. 

Man skal gøre det man føler for, så op med humøret, du skal ikke tænke så meget over hvad andre tænker og føler, for det er jeres valg & hvis der er noget som slår alt andet så er det sku at blive forældre, det er sku livets vigtigste ting ! 

Så nyd du december måned, med et smil på læben & kom igang med jeres projekt baby, nyd hinanden hver dag & husk på i kun lever en gang...

Glædelig Jul & et stort smil herfra. 

Anmeld

8. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej jeg er 20 og er selv på kh og jobcentert har ikk sagt noget for de bestemmer ikk

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

Freyasmor skriver:

Et knus herfra først!

Op med hovedet søde du! Hvis du/I ønsker at få et barn, så gør det nu, hvem siger om i nogensinde får den chance igen? 

Hvad jobcentret vil sige? IKKE EN SKID! - Der er altså INGEN der bestemmer over jer og jeres valg overhovedet. 

& I nasser fandme ikke på samfundet, det er fandme vores land der er lavet på den måde at man hjælper de svage.. 

Da jeg blev gravid sidste år, var der nogle få som mente hvorfor jeg ikke lige fik færdiggjort min uddannelse, eller hvordan jeg kunne finde på det når jeg ikke havde en stabil indkomst, jeg var også på KH og er det stadig nu når jeg er på barsel... Jeg har det bare sådan lidt, Jeg vil hellere have børn, bygge familie og være lykkelig, end at sidde og tage den ene udannelse efter den anden fordi der intet job er at finde nogen steder.. Nogle mener *Børn kan man altid få!* - Nej det kan man sku ikke! Hellere ikke engang et arbejde kan man altid få.. 

Man skal gøre det man føler for, så op med humøret, du skal ikke tænke så meget over hvad andre tænker og føler, for det er jeres valg & hvis der er noget som slår alt andet så er det sku at blive forældre, det er sku livets vigtigste ting ! 

Så nyd du december måned, med et smil på læben & kom igang med jeres projekt baby, nyd hinanden hver dag & husk på i kun lever en gang...

Glædelig Jul & et stort smil herfra. 

sidder du ikke meget stramt i det ? det er også en af mine tanker.har man råd til det på kh ? 

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

Stinna92:) skriver:

Hej jeg er 20 og er selv på kh og jobcentert har ikk sagt noget for de bestemmer ikk

tak for dit svar

Anmeld

8. december 2012

tarkoflen

Jeg havde nok svarer lidt anderledes hvis du havde været 35, for så havde du ikke et par år at løbe på, men det synes jeg du har nu, og så synes jeg du skal tænke på det!

Jeg kan sagtens forstå, at du er skruk og gerne vil have børn! Det har jeg også ville siden jeg var omkring 20 år gammel, men eftersom jeg har måtte vente på manden i mit liv, så bliver det først nu, i en alder af 33, jeg får mit første barn! Det har været virkelig vigtigt for mig, at jeg kunne give mit barn de bedste rammer og det har jeg ikke kunne før nu! Ja jeg er da ærgelig over, at jeg ikke er så ung, som jeg havde ønsket, men for mig var rammerne vigtigst, og det er du jo nødt til at gøre op med dig selv og din kæreste selvfølgelig

Rigtig glædelig jul til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.