Idag har vi været på besøg hos det ene sæt bedster. Mit barn på 2 lavede mad med bedstefar, men får i et uopmærksomt øjeblik kastet et stykke kød i en pande med flydende fedtstof, der bare sprøjtede op. Mit barn græd som en besat, og jeg prøvede at putte kolde svøb i ansigtet, som mit barn bare blev ved med at rive af. Da jeg træder ind af døren i eget hjem er der ingen tvivl om at hun er blevet forbrændt meget i ansigtet. Ringer derfor til lægevagten, der sender os til hospitalet. Her konstatere de blot at hun får sår i store dele af ansigtet og at vi imorgen skal rense det og smørre det ind.
Er helt ødelagt. Har så ondt i hjertet. Vi kan ikke finde ro og jeg føler mig som en forfærdelig mor, selvom jeg ikke var i rummet da det skete. Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv eller hvordan jeg skal takle det. Kan ikke holde tårerne tilbage og det kan mit barn slet ikke lide. Jeg har så tappert et barn.
Vi må se hvordan de næste par dage går. Om hun er klar til at komme i institution mandag, eller om hun måske skal holdes væk fra den et lille stykke tid.
Nogle der har børn der har haft brændsår i ansigtet? Hvordan taklede I det? Hvor lang tid tog det? Er det blevet pænt?
Anmeld