Sutterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

Nettemor

Camilla.. skriver:

Hvor er han dygtig. ( og hvor sødt )

Håber på det kommer til at gå rigtig godt.

Malik har kastede meget rundt med sine sutter, og gad ikke købe flere til sidst, og den sidste sut smed han i wc'et.

Så jeg tog bare chancen og sagde så var det slut. Og siden har han ikke spurgt til den.

Så vi tog afsked med sutten i wc'et

Det er fedt når de gør det selv. Kunne jeg også godt have ønsket mig at Bassen gjorde. Men det synes jeg ikke han vidste tegn på. Så det blev på den her måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

Clisolka

Nettemor skriver:

Er idag lagt i julesokken så julemanden kan tage dem med når han kommer med en pakke Så kan han give dem til de små babyer som har brug for dem for nu har vi jo en stor dreng her i huset
Og hvis den store dreng så er heldig har julemanden noget ekstra med i nat.

Og det har han

Jeg er så stolt af min lille store dreng, Han samlede alle sutterne sammen og lagde dem stolt i sokken.. Tog lige en enkelt op igen for at få et enkelt 'hiv' og så blev den lagt ned. Har puttet sig uden problemer og sover nu, Er godt nok spændt på hvordan det går. Men jeg er sikker på at det nok skal gå okay, Han bliver jo så stor! Næste skridt er så bleen...

Hvor er han dygtig 

Anmeld

9. december 2012

spj

Nettemor skriver:

Ja det var en god måde. Han er meget fascineret af jul og julemanden. Og havde for længe siden bestemt at det vist var julemanden der skulle have dem.. Vil helst have dem væk inden børnehaven. Så den sidste tid har vi prøvet at køre det ind med at han også kunne bruge en bamse til at hygge med. Det har han nemlig aldrig villet før. Det er heller ikke helt vildt nu men lidt.

Men han har altid været glad for sutterne. Vi havde også fået kørt ind at det kun var når man sov at man havde dem. Men på det sidste var han begyndt at snige sig op på værelset for at tage sutterne. Og vi havde nogle kampe med at han skulle lægge dem væk. Og jeg kunne godt mærke at han blev mere og mere bevidst om at sutterne var gode. Så vi har længe snakket om at julemanden skulle have dem. Også med Sebastian. I søndags aftalte vi så at når vi fredag havde set disney sjov og julekalender skulle vi komme alle sutterne i sokken. Og vi snakkede med dagplejemoren og at han jo så skulle have sine sutter med hjem dernede fra så de også kunne komme i sokken, så julemanden kunne give dem alle sammen til de små babyer (han er meget glad for babyer). Han har så fået nogle lidt større gaver idag end han plejer. Og så har han fået et brev fra julemanden med et billede af en lille dreng som har sådan en sut i munden som hans var. Og så skriver julemanden at babyen var meget glad for dem.

Det var da en rigtig god måde i har gjort det på. I har virkelig gjort noget ud af det må jeg sige, men billed og det hele. Det er rigtig flot.

Er det gået godt?

Vi er ved at gøre min datter renlig, så tror lige vi venter lidt med sutten så det ikke bliver for meget oven i hinanden. Hun blev også storesøster i september og har fået en stor seng, så der er sket lidt meget her på det sidste.

Anmeld

9. december 2012

IG

Nettemor skriver:

Er idag lagt i julesokken så julemanden kan tage dem med når han kommer med en pakke Så kan han give dem til de små babyer som har brug for dem for nu har vi jo en stor dreng her i huset
Og hvis den store dreng så er heldig har julemanden noget ekstra med i nat.

Og det har han

Jeg er så stolt af min lille store dreng, Han samlede alle sutterne sammen og lagde dem stolt i sokken.. Tog lige en enkelt op igen for at få et enkelt 'hiv' og så blev den lagt ned. Har puttet sig uden problemer og sover nu, Er godt nok spændt på hvordan det går. Men jeg er sikker på at det nok skal gå okay, Han bliver jo så stor! Næste skridt er så bleen...

Det er virkelig sejt gjort! Min mands to børn på 6 og 4 bruger stadigvæk flittigt sut, til trods for de er blevet lovet en iPad hver i bytte for den.

Anmeld

9. december 2012

Nettemor

Babymor2010 skriver:

Hvor er han dygtig 

Tak

Anmeld

9. december 2012

Nettemor

spj skriver:

Det var da en rigtig god måde i har gjort det på. I har virkelig gjort noget ud af det må jeg sige, men billed og det hele. Det er rigtig flot.

Er det gået godt?

Vi er ved at gøre min datter renlig, så tror lige vi venter lidt med sutten så det ikke bliver for meget oven i hinanden. Hun blev også storesøster i september og har fået en stor seng, så der er sket lidt meget her på det sidste.

Det er bare gået super godt

Han har nu sovet 2 nætter uden. Og han har ikke spurgt efter den på noget tidspunkt. Er mega imponeret af min seje dreng.

Ja det kan godt være det bliver for meget. Bassen fik stor dreng seng i foråret så den er han jo helt vant til . Og vi satser på at prøve uden ble i juleferien... Så sutten skulle væk inden så det ikke blev på samme tid

Og der er jo heller ikke nogen baby her i huset som han har skullet forholde sig til..

Anmeld

9. december 2012

Nettemor

IG skriver:

Det er virkelig sejt gjort! Min mands to børn på 6 og 4 bruger stadigvæk flittigt sut, til trods for de er blevet lovet en iPad hver i bytte for den.

Det er vildt. Jeg har fra start af sagt at han ikke skulle have den længere end til max 3 års alderen.. Der er jo det med tænder osv. Men det er jo forskelligt fra familie til familie hvad man ønsker. Men nogle gange tror jeg at man som voksen skal tage valget for dem

Anmeld

9. december 2012

spj

Nettemor skriver:

Det er bare gået super godt

Han har nu sovet 2 nætter uden. Og han har ikke spurgt efter den på noget tidspunkt. Er mega imponeret af min seje dreng.

Ja det kan godt være det bliver for meget. Bassen fik stor dreng seng i foråret så den er han jo helt vant til . Og vi satser på at prøve uden ble i juleferien... Så sutten skulle væk inden så det ikke blev på samme tid

Og der er jo heller ikke nogen baby her i huset som han har skullet forholde sig til..

Hvor er han dygtig. Det er da bare så flot. Ham kan du godt være stolt af.
God ide med at prøve uden ble i juleferie. Der ville vi egentligt også havde ventet til, men i tirsdags lod jeg hende rende uden ble også gik det bare så godt, at jeg tænkte vi heller måtte fortsætte nu. Jeg har hende også hjemme til hverdag, så det gør det lidt nemmer i forhold til hvis hun skulle i vuggestue.
Det ville være så dejligt hvis hun var ble fri inden børnehaven.

Anmeld

9. december 2012

Nettemor

spj skriver:

Hvor er han dygtig. Det er da bare så flot. Ham kan du godt være stolt af.
God ide med at prøve uden ble i juleferie. Der ville vi egentligt også havde ventet til, men i tirsdags lod jeg hende rende uden ble også gik det bare så godt, at jeg tænkte vi heller måtte fortsætte nu. Jeg har hende også hjemme til hverdag, så det gør det lidt nemmer i forhold til hvis hun skulle i vuggestue.
Det ville være så dejligt hvis hun var ble fri inden børnehaven.

Tak

Ja Sebastian går jo i dagpleje så synes det skal gøres hvor vi har nogle dage hjemme.

Ja det er en god ting at de kan det når de begynder i børnehave..

Anmeld

10. december 2012

IG

Nettemor skriver:

Det er vildt. Jeg har fra start af sagt at han ikke skulle have den længere end til max 3 års alderen.. Der er jo det med tænder osv. Men det er jo forskelligt fra familie til familie hvad man ønsker. Men nogle gange tror jeg at man som voksen skal tage valget for dem

Jeg giver dig helt ret... men jeg er "kun" stedmor til de to børn - så lige der har jeg ikke så meget at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.