Sutterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Nettemor

Er idag lagt i julesokken så julemanden kan tage dem med når han kommer med en pakke Så kan han give dem til de små babyer som har brug for dem for nu har vi jo en stor dreng her i huset
Og hvis den store dreng så er heldig har julemanden noget ekstra med i nat.

Og det har han

Jeg er så stolt af min lille store dreng, Han samlede alle sutterne sammen og lagde dem stolt i sokken.. Tog lige en enkelt op igen for at få et enkelt 'hiv' og så blev den lagt ned. Har puttet sig uden problemer og sover nu, Er godt nok spændt på hvordan det går. Men jeg er sikker på at det nok skal gå okay, Han bliver jo så stor! Næste skridt er så bleen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

spj

Hvor er han dygtig. Hvor gammel er han?

Anmeld

7. december 2012

LBK

Nettemor skriver:

Er idag lagt i julesokken så julemanden kan tage dem med når han kommer med en pakke Så kan han give dem til de små babyer som har brug for dem for nu har vi jo en stor dreng her i huset

Og det har han

Jeg er så stolt af min lille store dreng, Han samlede alle sutterne sammen og lagde dem stolt i sokken.. Tog lige en enkelt op igen for at få et enkelt 'hiv' og så blev den lagt ned. Har puttet sig uden problemer og sover nu, Er godt nok spændt på hvordan det går. Men jeg er sikker på at det nok skal gå okay, Han bliver jo så stor! Næste skridt er så bleen...

FLOT

Ja hvor gammel er han?

Anmeld

7. december 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Og det har han

Ej hvor fedt:-):-) Tillykke med det:-)

Den store pige i fisen dp, er lige så gamle som din, men hun ville ikke snakke med julemanden da han var i byen forleden. Hun fik sin storebror til at gå hen til ham og få en godte pose. De havde nemlig snakket om at julemanden skulle ha hendes sutter, MEN NEJ :-) Så ham ville hun ikke snakke med:-)

Anmeld

8. december 2012

Nettemor

spj skriver:

TaHvor er han dygtig. Hvor gammel er han?

Tak mor her er stolt. Han fik lagt dræn igår og klarede det perfekt.

Han bliver 3, midt marts.

Anmeld

8. december 2012

Nettemor

LBK skriver:

FLOT

Ja hvor gammel er han?

Tak  mor her er stolt. Han fik lagt dræn igår og klarede det perfekt. 

Han bliver 3, midt marts

Anmeld

8. december 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Ej hvor fedt:-):-) Tillykke med det:-)

Den store pige i fisen dp, er lige så gamle som din, men hun ville ikke snakke med julemanden da han var i byen forleden. Hun fik sin storebror til at gå hen til ham og få en godte pose. De havde nemlig snakket om at julemanden skulle ha hendes sutter, MEN NEJ :-) Så ham ville hun ikke snakke med:-)

Hehe det er sjovt, så forskelligt de reagerer. Vi har snakket om den sidste uge at når det blev fredag vi havde set Disney sjov og julekalender og spist snolder så skulle vi på jagt efter ALLE sutterne så de kunne komme i sokken. Og han har synes det var sejt. Var spændt på hvad han sagde når han skulle give afkald på dem men der var ingenting..

Han er bare den sejeste lille bas i hele verden!

Anmeld

8. december 2012

Camilla..

Nettemor skriver:

Og det har han

Hvor er han dygtig. ( og hvor sødt )

Håber på det kommer til at gå rigtig godt.

Malik har kastede meget rundt med sine sutter, og gad ikke købe flere til sidst, og den sidste sut smed han i wc'et.

Så jeg tog bare chancen og sagde så var det slut. Og siden har han ikke spurgt til den.

Så vi tog afsked med sutten i wc'et

Anmeld

8. december 2012

spj

Nettemor skriver:

Tak mor her er stolt. Han fik lagt dræn igår og klarede det perfekt.

Han bliver 3, midt marts.

Så er han lige så gammel som min datter. Hvor er det altså bare flot. Synes da også det er en rigtig god måde i har gjort det på med, at gå rundt og snakke om at på fredag er det slut.

Var han meget glad for sutten eller var den ligegyldig til sidst? Min datter er nemlig meget glad for sin og efter vi har fået en lillebror kæmper vi lidt for at man kun bruger sut når man sover. Det var hun ellers ret god til før.

Anmeld

8. december 2012

Nettemor

spj skriver:

Så er han lige så gammel som min datter. Hvor er det altså bare flot. Synes da også det er en rigtig god måde i har gjort det på med, at gå rundt og snakke om at på fredag er det slut.

Var han meget glad for sutten eller var den ligegyldig til sidst? Min datter er nemlig meget glad for sin og efter vi har fået en lillebror kæmper vi lidt for at man kun bruger sut når man sover. Det var hun ellers ret god til før.

Ja det var en god måde. Han er meget fascineret af jul og julemanden. Og havde for længe siden bestemt at det vist var julemanden der skulle have dem.. Vil helst have dem væk inden børnehaven. Så den sidste tid har vi prøvet at køre det ind med at han også kunne bruge en bamse til at hygge med. Det har han nemlig aldrig villet før. Det er heller ikke helt vildt nu men lidt.

Men han har altid været glad for sutterne. Vi havde også fået kørt ind at det kun var når man sov at man havde dem. Men på det sidste var han begyndt at snige sig op på værelset for at tage sutterne. Og vi havde nogle kampe med at han skulle lægge dem væk. Og jeg kunne godt mærke at han blev mere og mere bevidst om at sutterne var gode. Så vi har længe snakket om at julemanden skulle have dem. Også med Sebastian. I søndags aftalte vi så at når vi fredag havde set disney sjov og julekalender skulle vi komme alle sutterne i sokken. Og vi snakkede med dagplejemoren og at han jo så skulle have sine sutter med hjem dernede fra så de også kunne komme i sokken, så julemanden kunne give dem alle sammen til de små babyer (han er meget glad for babyer). Han har så fået nogle lidt større gaver idag end han plejer. Og så har han fået et brev fra julemanden med et billede af en lille dreng som har sådan en sut i munden som hans var. Og så skriver julemanden at babyen var meget glad for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.