Økonomispørgsmål - Faderen på SU.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

LilleMie

banana3 skriver:

Nååårh ja, jeg havde slet slet ikke tænkt på det er midt i hans ferie, han starter først igen i september måned, så vi får da lige en lille måned med baby, så har han vel heller ikke de 14 ugers barsel når de er midt i ferien?

Taget i betragtning, at jeg næsten lige er kommet tilbage fra min barsel, ved jeg meget lidt om det  Men 14 uger? Mener mænd kun har 14 dage (ellers er det vidst noget med at man kan dele en del af barslen, men tror ikke det gælder på SU) Min kæreste fik ikke 14 dages fri, men han tog alligevel (fødte 29. januar). De kan jo ikke holde fri på samme måde, som når man er på arbejde (for studiet fortsætter uden dem). 

Men når du føder i juli, så har I jo heldigvis masser af tid sammen uden, at det går ud over hans undervisning.

Og det er forresten fedt med en studerende kæreste, for selvom han har mange lektier osv, så er han altså bare mere hjemme og så lavede han lektier mens hun sov og hyggede sig med os, når hun var vågen (og han havde fri selvfølgelig). Held og lykke med det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

banana3

LilleMie skriver:

Taget i betragtning, at jeg næsten lige er kommet tilbage fra min barsel, ved jeg meget lidt om det  Men 14 uger? Mener mænd kun har 14 dage (ellers er det vidst noget med at man kan dele en del af barslen, men tror ikke det gælder på SU) Min kæreste fik ikke 14 dages fri, men han tog alligevel (fødte 29. januar). De kan jo ikke holde fri på samme måde, som når man er på arbejde (for studiet fortsætter uden dem). 

Men når du føder i juli, så har I jo heldigvis masser af tid sammen uden, at det går ud over hans undervisning.

Og det er forresten fedt med en studerende kæreste, for selvom han har mange lektier osv, så er han altså bare mere hjemme og så lavede han lektier mens hun sov og hyggede sig med os, når hun var vågen (og han havde fri selvfølgelig). Held og lykke med det hele 

Haha - mente 14 dage,

Ja, jeg er virkelig også glad for at vi når at have lidt tid sammen, inden han starter igen, i dette år har han SÅ mange lektier og projekter, så glæder mig til næste år, hvor han ikke har så meget, det virkelig dejligt, at det så også lige er det år vi skal være forældre

Tusind tak, og endnu mere tusind tak for din hjælp, det hjalp virkelig meget

Anmeld

7. december 2012

LilleMie

banana3 skriver:

Haha - mente 14 dage,

Ja, jeg er virkelig også glad for at vi når at have lidt tid sammen, inden han starter igen, i dette år har han SÅ mange lektier og projekter, så glæder mig til næste år, hvor han ikke har så meget, det virkelig dejligt, at det så også lige er det år vi skal være forældre

Tusind tak, og endnu mere tusind tak for din hjælp, det hjalp virkelig meget

Det var så lidt, er glad for at kunne hjælpe, vi var selv snotforvirrede i starten  Og tillykke med graviditeten også, kan jo lige pludselig regne ud, at det er ret nyt det hele! Håber du får en nem og god graviditet 

Anmeld

7. december 2012

banana3

LilleMie skriver:

Det var så lidt, er glad for at kunne hjælpe, vi var selv snotforvirrede i starten  Og tillykke med graviditeten også, kan jo lige pludselig regne ud, at det er ret nyt det hele! Håber du får en nem og god graviditet 

Taaak - lige pt er der ingen tegn på graviditet, altså de negative tegn.. så håber det holder ved

Anmeld

7. december 2012

LilleMie

banana3 skriver:

Taaak - lige pt er der ingen tegn på graviditet, altså de negative tegn.. så håber det holder ved

Det kan man altid håbe på!! Ved mig var der kun en uge med kvalme, døjede lidt med halsbrand og havde vand i fødderne i en lille uge inden jeg fødte og det var ca. det (som jeg husker det lige nu )! Og så er det jo selvfølgelig tungt at slæbe rundt på maven til sidst, man skal tisse hele tiden osv., men det er jo ikke rigtig en skavank  

Men en nem graviditet og efterfølgende et nemt barn - jeg vandt i lotteriet  Håber din bliver lige så nem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.