Hjælp, udvendig hæmoride

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Dot D

Jeg ville klart smutte en tur forbi lægen... Jeg har også i perioder døjet med det, og jeg gik altid til lægen, det er jo lidt vigtigt, at de bliver fjernet rigtigt....

Her er jeg lige nødt til at fortælle en lidt sjov historie....

Min mor havde en veninde fra et andet land her i Europa, hun ringede til min mor en dag og spurgte, hvad det dog kunne være, der hang ud af hende bagtil. Min mor svare, at det nok er en hæmoride. Veninden siger så, at hun har forsøgt at KLIPPE den af, for den generede hende viiiiildt meget Min mor var lige ved at falde ned af stolen, og skyndte sig at henvise hende til en læge...  Ikke så smart Så lov mig lige, at du ikke hopper på den vogn

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Må prøve apoteket imorgen, for vil bare ha den væk nu

Det kan jeg sagtens forstå  

Held og lykke med at få den væk

Anmeld

7. december 2012

sandramor

Jeg føler virkelig med dig
Da jeg ventede min datter fik jeg også en KÆMPE udvendig hæmoride... Aaaau den gjorde ondt!
Jeg fik noget creme ved lægen... Men efter 4 dage hvor det ikke havde hjulpet søgte jeg på nettet... Og fandt ud af at enebær salve som man kan købe for 30kr i Matas skulle hjælpe... Så jeg suste ned og købte sådan en bøtte.... Vupti dagen efter gjorde den ikke ondt længere... Og 3 dage efter var den skrumpet rigtig meget ind! Så mit råd er helt klart enebær salve!

Anmeld

7. december 2012

sandramor

Du skal bare smøre den efter toilet besøg og måske også morgen og aften... Du kan ikke smøre for ofte med det :-)

Anmeld

8. december 2012

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Jeg føler virkelig med dig
Da jeg ventede min datter fik jeg også en KÆMPE udvendig hæmoride... Aaaau den gjorde ondt!
Jeg fik noget creme ved lægen... Men efter 4 dage hvor det ikke havde hjulpet søgte jeg på nettet... Og fandt ud af at enebær salve som man kan købe for 30kr i Matas skulle hjælpe... Så jeg suste ned og købte sådan en bøtte.... Vupti dagen efter gjorde den ikke ondt længere... Og 3 dage efter var den skrumpet rigtig meget ind! Så mit råd er helt klart enebær salve!

Tak for det Det må jeg må jeg prøve idag  

Anmeld

8. december 2012

sandramor

Anonym skriver:

Tak for det Det må jeg må jeg prøve idag  

Det var så lidt

Ja afsted med dig

Anmeld

8. december 2012

TeamRocket

Jeg er en af de 'heldige' med min søn fik jeg en kæmpe som jeg behandlede med hæmorex i håndkøb. Det virker så hurtigt- den gik fra vindrue til gone på to dage. I denne graviditet virker kun ac3, også fra håndkøb.

Anmeld

8. december 2012

AnneBJ

Jeg fik også en under graviditeten for omkring 2 år siden. Den har egentlig ikke gjort ondt, så jeg har engang imellem smurt med receptpligtig medicin i håb om den ville mindskes. Det er dog ikke sket, og jeg har nu en tid på sygehuset til at få den fjernet, fordi den er begyndt at gøre rigtig ondt!

Jeg håber nogle af de råd du har fået hjælper dig, for det er bestemt ikke sjovt at gå med!

Anmeld

8. december 2012

Mettefpigen

Jeg fik også en efter jwg fødte lukas.... Og det tog ca 6-7 måneder at komme af med den... Prøvede først stikpiller, det virkede ikk, prøvede efterfølgende 3 cremer før der var noget der virkede.... Men synes du skal tage til lægen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.