Lyshåret eller mørkhåret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

Miss Kat

Mørkt hår, helt sikkert! Generelt synes jeg ikke det er pænt med lyst hår til piger med brune øjne, det ser for mig unaturligt ud. Og synes det mørke hår markerer dit ansigt rigtig godt og fremhæver din øjenfarve også 

Enig. Jeg har det så bare helt generelt med folk der har brune øjne og lyst hår, også selvom det er deres naturlige hårfarve, så synes jeg automatisk, de er meget grimme. Det er virkelig besynderligt, hvorfor jeg har det sådan.  Der er folk, jeg synes er grimme og så lægger jeg måske senere mærke til at hovedårsagen er de brune øjne og det lyse hår. Meget sær brist oven i skallen på mig...

Øhm så ja, mit svar til TS: absolut mørkt hår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

HeidiØ

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har brug for lidt hjælp

Jeg har gennem tiderne haft mange forskellige hårfarver, men nu har jeg rigtig svært ved, at beslutte mig for, hvilken jeg skal have.

Min naturlige hårfarve er sådan en bleg leverpostejsfarve Jeg har meget mørkebrune øjne.

Jeg vedhæfter lidt billeder af de forskellige farver, og vil gerne høre jeres mening

Mørkhåret.

Det allerførste billede er en rigtig flot mørk farve til dig!

Anmeld

8. december 2012

FrkT

Miss Kat skriver:

Enig. Jeg har det så bare helt generelt med folk der har brune øjne og lyst hår, også selvom det er deres naturlige hårfarve, så synes jeg automatisk, de er meget grimme. Det er virkelig besynderligt, hvorfor jeg har det sådan.  Der er folk, jeg synes er grimme og så lægger jeg måske senere mærke til at hovedårsagen er de brune øjne og det lyse hår. Meget sær brist oven i skallen på mig...

Øhm så ja, mit svar til TS: absolut mørkt hår.

Hvor sjovt at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Anmeld

8. december 2012

L&V

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har brug for lidt hjælp

Jeg har gennem tiderne haft mange forskellige hårfarver, men nu har jeg rigtig svært ved, at beslutte mig for, hvilken jeg skal have.

Min naturlige hårfarve er sådan en bleg leverpostejsfarve Jeg har meget mørkebrune øjne.

Jeg vedhæfter lidt billeder af de forskellige farver, og vil gerne høre jeres mening

Helt klart mørkt.. Du ser voksen ud med det mørke og det klæder din hud og øjne.

Anmeld

8. december 2012

Karla

Tak for alle de gode svar

Jeg har også besluttet mig for at beholde det mørke hår jeg har nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.