Lyshåret eller mørkhåret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Sabina

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har brug for lidt hjælp

Jeg har gennem tiderne haft mange forskellige hårfarver, men nu har jeg rigtig svært ved, at beslutte mig for, hvilken jeg skal have.

Min naturlige hårfarve er sådan en bleg leverpostejsfarve Jeg har meget mørkebrune øjne.

Jeg vedhæfter lidt billeder af de forskellige farver, og vil gerne høre jeres mening

mørkt hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

female

Jeg er enig med de øvrige. Mørkt er klart pænest.

Anmeld

7. december 2012

Karla

Tak for jeres svar

Jeg har også en mørk hårfarve nu, da jeg selv synes det fremhæver mine øjne bedst. Men en del fra min familie siger hver gang, at det lyse er mere mig

Jeg holder fast i den mørke farve

Anmeld

7. december 2012

Mamalou

Mørkhåret 

Anmeld

7. december 2012

mth1987

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har gennem tiderne haft mange forskellige hårfarver, men nu har jeg rigtig svært ved, at beslutte mig for, hvilken jeg skal have.

Min naturlige hårfarve er sådan en bleg leverpostejsfarve Jeg har meget mørkebrune øjne.

Jeg vedhæfter lidt billeder af de forskellige farver, og vil gerne høre jeres mening

Helt klart mørkt

Anmeld

7. december 2012

Camilla..

Mørkt. Men det snyder lidt da du er brun på det billede.

Og alt er pæner når man er brun

Anmeld

7. december 2012

M (:

Karla skriver:

Hej piger

Jeg kan bedst lide billed 1, og den hårfarve derpå.. Der er du flottest og ser mest voksen og seriøs ud - på den gode måde naturligvis.. (:

Anmeld

7. december 2012

Rsa

Mørkt hår, synes jeg, klæder dig bedst

Anmeld

8. december 2012

FrkT

Mørkt hår, helt sikkert! Generelt synes jeg ikke det er pænt med lyst hår til piger med brune øjne, det ser for mig unaturligt ud. Og synes det mørke hår markerer dit ansigt rigtig godt og fremhæver din øjenfarve også 

Anmeld

8. december 2012

Deaktiveret profil

Karla skriver:

Hej piger

Du ser ældre ud med det mørke, på den gode måde.. 

Det syntes jeg de fleste gør.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.