Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karla skriver: Hej pigerJeg har brug for lidt hjælp Jeg har gennem tiderne haft mange forskellige hårfarver, men nu har jeg rigtig svært ved, at beslutte mig for, hvilken jeg skal have.Min naturlige hårfarve er sådan en bleg leverpostejsfarve Jeg har meget mørkebrune øjne.Jeg vedhæfter lidt billeder af de forskellige farver, og vil gerne høre jeres mening
Hej pigerJeg har brug for lidt hjælp Jeg har gennem tiderne haft mange forskellige hårfarver, men nu har jeg rigtig svært ved, at beslutte mig for, hvilken jeg skal have.Min naturlige hårfarve er sådan en bleg leverpostejsfarve Jeg har meget mørkebrune øjne.Jeg vedhæfter lidt billeder af de forskellige farver, og vil gerne høre jeres mening
mørkt hår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er enig med de øvrige. Mørkt er klart pænest.
Mørkhåret
Helt klart mørkt
Jeg kan bedst lide billed 1, og den hårfarve derpå.. Der er du flottest og ser mest voksen og seriøs ud - på den gode måde naturligvis.. (:
Mørkt hår, synes jeg, klæder dig bedst
Mørkt hår, helt sikkert! Generelt synes jeg ikke det er pænt med lyst hår til piger med brune øjne, det ser for mig unaturligt ud. Og synes det mørke hår markerer dit ansigt rigtig godt og fremhæver din øjenfarve også
Du ser ældre ud med det mørke, på den gode måde..
Det syntes jeg de fleste gør..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128