Mens eller er en graviditet mulig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ægløsning i over 1 uge?

inden jeg blev gravid, kunne jeg sagtens have ondt i en uge ved ÆL - var aldrig rigtig plaget af mens smerter, men havde ekstreme smerter ved ÆL!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

inden jeg blev gravid, kunne jeg sagtens have ondt i en uge ved ÆL - var aldrig rigtig plaget af mens smerter, men havde ekstreme smerter ved ÆL!

Okay jeg har aldrig haft ÆL smerter mere end 2 dage, allerhøjst.
Men kan man have ÆL uden mens?

Anmeld

7. december 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Skriver fordi jeg er lidt usikker

Jeg fødte for 5 mdr siden og har endnu ikke fået min mens. Men har de her trælse smerter i hver side af maven, som føles nøjagtigt som ligamentsmerter. Har haft det i over en uge.
Men føles det evt. sådan når man skal have mens første gang efter fødsel? Og varer det så længe?
Eller kan det være en ny graviditet?

Vi har hver gang brugt kondom og han har slet ikke været oppe uden kondom (dvs ingen præsæd).
Men har vi muligvis overset en revne eller noget?

Det er ikke så særlig sjovt, for bliver da helt paranoid af at tænke sådan, men er bare så usikker pga. de smerter

Overvejer at teste, bare for at være sikker?
Hvad mener I?

Mmh, altså min mens kom 14 dage efter jeg var stoppet med at bløde efter fødslen, og jeg havde bare alm mens smerter

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Okay jeg har aldrig haft ÆL smerter mere end 2 dage, allerhøjst.
Men kan man have ÆL uden mens?

det kan jo have ændret sig efter din fødsel

men du kan ikke have ÆL uden en efterfølgende mens, medmindre det er fordi ægget er blevet befrugtet, hvis ægget ikke er blevet befrugtet vil ÆL altid efterfølges af en mens

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det kan jo have ændret sig efter din fødsel

men du kan ikke have ÆL uden en efterfølgende mens, medmindre det er fordi ægget er blevet befrugtet, hvis ægget ikke er blevet befrugtet vil ÆL altid efterfølges af en mens

Okay i så fald, så burde min mens komme om ca. 14 dage, hvis det her er ÆL?

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Okay i så fald, så burde min mens komme om ca. 14 dage, hvis det her er ÆL?

ja plus minus men det er jo heller ikke sikkert de er ÆL, der kan være mange åresager til det, underlivsbetændelse, UVI, mavekneb, forstoppelse? der er jo tonsvis af ting der kan gøre av

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

ja plus minus men det er jo heller ikke sikkert de er ÆL, der kan være mange åresager til det, underlivsbetændelse, UVI, mavekneb, forstoppelse? der er jo tonsvis af ting der kan gøre av

Ja der kan helt sikkert være mange grunde til det.
Studsede bare over at de minder så meget om ligamentsmerter.

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja der kan helt sikkert være mange grunde til det.
Studsede bare over at de minder så meget om ligamentsmerter.

nu har  jeg ikke lige fået læst hele tråden, så du må undskylde hvis jeg spørger om noget du allerede  har svaret på men har du prøvet, bare for en 'sikkerheds skyld' at tage en graviditetstest?

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

nu har  jeg ikke lige fået læst hele tråden, så du må undskylde hvis jeg spørger om noget du allerede  har svaret på men har du prøvet, bare for en 'sikkerheds skyld' at tage en graviditetstest?

Nej det var lidt derfor jeg skrev herinde, for at høre om man evt. skulle tage en eller om det virkede helt hen i vejret?

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Nej det var lidt derfor jeg skrev herinde, for at høre om man evt. skulle tage en eller om det virkede helt hen i vejret?

nu du siger det minder om ligament smerter, synes jeg helt bestemt du skal prøve at tage en test - det KAN jo godt være det er det der er los, men igen det kan jo også være så mange andre ting, men jeg havde ihvertfald taget en test hvis jeg var dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.