Mens eller er en graviditet mulig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.041 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. december 2012

Anonym trådstarter

Skriver fordi jeg er lidt usikker

Jeg fødte for 5 mdr siden og har endnu ikke fået min mens. Men har de her trælse smerter i hver side af maven, som føles nøjagtigt som ligamentsmerter. Har haft det i over en uge.
Men føles det evt. sådan når man skal have mens første gang efter fødsel? Og varer det så længe?
Eller kan det være en ny graviditet?

Vi har hver gang brugt kondom og han har slet ikke været oppe uden kondom (dvs ingen præsæd).
Men har vi muligvis overset en revne eller noget?

Det er ikke så særlig sjovt, for bliver da helt paranoid af at tænke sådan, men er bare så usikker pga. de smerter

Overvejer at teste, bare for at være sikker?
Hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

baby012

Anonym skriver:

Skriver fordi jeg er lidt usikker

Jeg fødte for 5 mdr siden og har endnu ikke fået min mens. Men har de her trælse smerter i hver side af maven, som føles nøjagtigt som ligamentsmerter. Har haft det i over en uge.
Men føles det evt. sådan når man skal have mens første gang efter fødsel? Og varer det så længe?
Eller kan det være en ny graviditet?

Vi har hver gang brugt kondom og han har slet ikke været oppe uden kondom (dvs ingen præsæd).
Men har vi muligvis overset en revne eller noget?

Det er ikke så særlig sjovt, for bliver da helt paranoid af at tænke sådan, men er bare så usikker pga. de smerter

Overvejer at teste, bare for at være sikker?
Hvad mener I?

hmm..

altså graviditet burde ikke være muligt med kondom, 

jeg blev gravid 3 måneder efter jeg fødte min datter, dog styrtblødte jeg de to første måneder (infektion i livmoren) ..

min normale "mens" kom så på trods af graviditet, og blødte meget uregelmæssigt de tre første måneder af greaviditeten .. 

Mens kan være meget uregelmæssig efter en fødsel.. Men tá da en test,al hcg fra tidligere graviditet bør være ude af kroppen 

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

hmm..

altså graviditet burde ikke være muligt med kondom, 

jeg blev gravid 3 måneder efter jeg fødte min datter, dog styrtblødte jeg de to første måneder (infektion i livmoren) ..

min normale "mens" kom så på trods af graviditet, og blødte meget uregelmæssigt de tre første måneder af greaviditeten .. 

Mens kan være meget uregelmæssig efter en fødsel.. Men tá da en test,al hcg fra tidligere graviditet bør være ude af kroppen 

Men har slet ikke haft mens efter fødsel endnu, og tænker bare om det kan være det der er på vej? Men har haft de her smerter i over en uge

Anmeld

7. december 2012

Tulle28

Det tror jeg da sagtens det kan være! Men jeg tror da lige jeg ville tage en test, hvis jeg var dig, bare for at være sikker.

Anmeld

7. december 2012

baby012

Anonym skriver:

Men har slet ikke haft mens efter fødsel endnu, og tænker bare om det kan være det der er på vej? Men har haft de her smerter i over en uge

Så ville jeg nok lige tage et smut forbi lægen med de smerter 

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Det tror jeg da sagtens det kan være! Men jeg tror da lige jeg ville tage en test, hvis jeg var dig, bare for at være sikker.

Altså mens, ikke?

Ja tænker også at jeg lige tester for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Så ville jeg nok lige tage et smut forbi lægen med de smerter 

Det kunne godt være jeg skulle ringe på mandag.

Anmeld

7. december 2012

Tulle28

Anonym skriver:

Altså mens, ikke?

Ja tænker også at jeg lige tester for en sikkerhedsskyld.

Jo mens

Anmeld

7. december 2012

Frk. Himmelblå

Tror altså, det er ægløsning eller noget anden hormonelt. Kroppen skal lige genvinde sin gamle cyklus..

Anmeld

7. december 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Tror altså, det er ægløsning eller noget anden hormonelt. Kroppen skal lige genvinde sin gamle cyklus..

Ægløsning i over 1 uge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.