Maria89 skriver:
Tror desværre ikk det var noget de vidste på forhånd for det virkede som et kaos dernede... Men hele 5 vuggestuepædagoger som er væk samtidig? Hmm... Det sys jeg ikk er helt iorden
.. Men tager i hvert fald lige en snak med dem dernede i eftermiddag
Jeg kan absolut godt forstå din frustration! Der er ikke noget værre end når ens vidunder er ked af det når man går, og man ikke er tryg ved at aflevere dem.
Jeg vil dog lige tilføje, at ligenu er der meget sygdom rundt omkring, og pædagogerne har formentlig forskellige mødetider? Så mon ikke der er kommet en op af formiddagen som han kender?
Jeg er personligt meget tilhænger af vuggestuer fremfor dagplejemødre. Min datter gik i dagpleje i 3 mdr, og var i gæstedagpleje 4 gange og havde derudeover 14 dages ferie... Det havde jeg det meget svært med.
I en vuggestue er det, det samme hus man afleverer sit barn i, og der vil næsten altid være et ansigt de har set før.
Jeg håber at det i jeres tilfælde er et enkeltstående tilfælde, og ville klart tage en snak med dem om hvor vigtigt det er både for Jeres søn men også for Jer forældre, at det er trygt at aflevere sit barn
Anmeld