Kan de virkelig tillade sig det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. december 2012

O&L

GODMORGEN'!

jeg har lige været nede for at aflevere min 1årig i sin vuggestue, vi kommer ind på stuen men stuen er Tom så vi går automatisk ned på den anden vuggestue stue for der er de nogle gange hvis de ikk er så mange børn ... MEN den er også Tom?? Hmm tænker jeg... Kan heller ikk se nogle af vuggestuepædagogerne nogle steder... Møder så en af børnehave pædagogerne ( det er et hus med både børnehave og vuggestue) ude på gangen og hun siger han skal ned på den ene børnehave stue og være??.. Kommer ind på stuen og der sidder 2 af de store børn fra hans stue og en MASSE fremmede store børn og 2 helt fremmede pædagoger som tager imod ham Og han SKRIGER! Ikk bare lidt men meget .. Han er et barn som er MEGET forsigtig og følsom.. Og det VED hans pædagoger udemærket godt!.. Han startede i vuggestue den 1 oktober og er først for 14 dage siden stoppet med at græde når han bliver afleveret... ØØØVV hvor havde jeg lyst til bare at tage ham med hjem igen ...

men hvordan ville i lige reagere på sådan noget?... Har tænkt mig at snakke med dem dernede når han bliver hentet senere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

B&J

jeg vil have det så dårligt med at aflevere min søn, og jeg havde nok taget ham med hjem igen.... (nok fordi jeg ikke selv ville vælge en vuggestue syntes der er for mange børn)

men ja de skal jo vende sig til det og især når de er i en vuggestue der er jo mange børn og der sker mange ting...

Anmeld

7. december 2012

baby012

Har også oplevet at min datters ste var på tir da jeg afleverede. De kan jo ikke tage hensyn til hvert enkelt barn.. 

kan godt forstå det var træls, men sådan er det jo med vuggestuer, det er ikke de samme pædagoger hver dag .. 

Anmeld

7. december 2012

TaAsJu

Maria89 skriver:

GODMORGEN'!

jeg har lige været nede for at aflevere min 1årig i sin vuggestue, vi kommer ind på stuen men stuen er Tom så vi går automatisk ned på den anden vuggestue stue for der er de nogle gange hvis de ikk er så mange børn ... MEN den er også Tom?? Hmm tænker jeg... Kan heller ikk se nogle af vuggestuepædagogerne nogle steder... Møder så en af børnehave pædagogerne ( det er et hus med både børnehave og vuggestue) ude på gangen og hun siger han skal ned på den ene børnehave stue og være??.. Kommer ind på stuen og der sidder 2 af de store børn fra hans stue og en MASSE fremmede store børn og 2 helt fremmede pædagoger som tager imod ham Og han SKRIGER! Ikk bare lidt men meget .. Han er et barn som er MEGET forsigtig og følsom.. Og det VED hans pædagoger udemærket godt!.. Han startede i vuggestue den 1 oktober og er først for 14 dage siden stoppet med at græde når han bliver afleveret... ØØØVV hvor havde jeg lyst til bare at tage ham med hjem igen ...

men hvordan ville i lige reagere på sådan noget?... Har tænkt mig at snakke med dem dernede når han bliver hentet senere...

Anna-Sophie er selv meget følsom og havde det vært mig så var hun kommet med hjem igen Hvis der var mulighed for det...

Det er i min verden bare ikke i orden at de laver det nr.. Og man bliver som mor meget fusteret og ked når man går fra sit barn der er bund ulykkelig...

for lur mig det er nok ikke kun din søn der var forvirret i morges.. Det tror jeg alle vuggestue børne Var.. Jeg ville tage en snak med dem om det.. En ting er det er en fremmede pæd. Men så kunne de i det mindste være på sin egen stue... 

Også lige et  Til dig

Anmeld

7. december 2012

O&L

B&J skriver:

jeg vil have det så dårligt med at aflevere min søn, og jeg havde nok taget ham med hjem igen.... (nok fordi jeg ikke selv ville vælge en vuggestue syntes der er for mange børn)

men ja de skal jo vende sig til det og især når de er i en vuggestue der er jo mange børn og der sker mange ting...

Har godt nok også overvejet om vi skulle kigge efter en dagpleje.. men det er første gang jeg er utilfreds for han ELSKER virkelig sine egne pædagoger.. 

Anmeld

7. december 2012

O&L

TaAsJu skriver:

Anna-Sophie er selv meget følsom og havde det vært mig så var hun kommet med hjem igen Hvis der var mulighed for det...

Det er i min verden bare ikke i orden at de laver det nr.. Og man bliver som mor meget fusteret og ked når man går fra sit barn der er bund ulykkelig...

for lur mig det er nok ikke kun din søn der var forvirret i morges.. Det tror jeg alle vuggestue børne Var.. Jeg ville tage en snak med dem om det.. En ting er det er en fremmede pæd. Men så kunne de i det mindste være på sin egen stue... 

Også lige et  Til dig

Ligepræsis!.. Det burde have været på en stue børnene kender... Især når han stadig er så lille ...

men var godt nok også ked og skuffet da jeg kom hjem

Anmeld

7. december 2012

JulieAlex89

Hvor var alle de børn og pædagoger han kendt henne? 

Synes det er utroligt synd for din dreng! især hvis det hele stadig er nyt! 

Jeg vil nok sige til de faste pædagoger at næste gange der ikke er nogen som han kender til at tage i mode ham, så vil du meget gerne vide det dagen før så du kan nå og forbrede dig på det! (hvis altså det var planlagt, kan jo være sygdom, eller noget der er sket i sidste øjeblik) 

Anmeld

7. december 2012

O&L

JulieAlex89 skriver:

Hvor var alle de børn og pædagoger han kendt henne? 

Synes det er utroligt synd for din dreng! især hvis det hele stadig er nyt! 

Jeg vil nok sige til de faste pædagoger at næste gange der ikke er nogen som han kender til at tage i mode ham, så vil du meget gerne vide det dagen før så du kan nå og forbrede dig på det! (hvis altså det var planlagt, kan jo være sygdom, eller noget der er sket i sidste øjeblik) 

Tror desværre ikk det var noget de vidste på forhånd for det virkede som et kaos dernede... Men hele 5 vuggestuepædagoger som er væk samtidig? Hmm... Det sys jeg ikk er helt iorden.. Men tager i hvert fald lige en snak med dem dernede i eftermiddag

Anmeld

7. december 2012

SaNiNa

Forstår ikke helt hvor resten af vuggestuen er henne?

Skulle de på tur og er det ikke blevet meldt ud?

Hvis det ikke er blevet meldt ud kan jeg godt forstå du bliver sur.

Og det er alrdig sjovt at aflevere et barn der græder, dog vil jeg sige man lære det efter 2½år... ikke fordi vores søn ikke har været glad for sin dp, men fordi moderen hvade meget svært ved at aflevere ham, som helt lille og det sidder så fast i ham. Nu går det rimelig med at aflevere i bh efter ½ år

Anmeld

7. december 2012

Blikfang.com

Toke startede i VS da han var 7 mdr og kunne ikke engang sidde op selv. Vi oplevede så tit at der kun var en på stuen med alle børn (op til 12) og vi havde det skidt når vi gik fordi den ene person jo på ingen måde kunne passe alle børn og hvis en skulle skiftes gik hun jo ud af stuen og der var kun meget lidt udsyn fra badeværelset og ind på stuen. Og selvom der skulle ske noget ville hun jo ikke kunne gå fra det barn der lå på bordet!

Vi troede vi havde valgt rigtigt ved at vælge en lille vuggestue med 12 vuggestuebørn og ca 24 børnehavebørn. Vi havde været ude og kigge på 4 steder før vi valgte dette.

En anden oplevelse var at vi ofte når vi hentede (kl. 15-16) hentede ham ude på legepladsen hvor der var en pæd. studerne og en medhjælper fra børnehave tilstede, det gjorde os også utryg.

En dag blev det for meget og vi valgte at kigge efter en ny vuggestue, vi fandt en lidt længere væk, denne med to stuer (24 børn) men også mere personale. Vi har bare været så utrolig glade for den nye VS, vi savner på ingen måde den første og Toke var heldigvis stadig så lille at han ikke oplevede skiftet.
Og han elsker den.

KH
Tokes mor

www.BlikfangsKostumer.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.