ved ik hvor længe jeg holder til det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Sikke noget træls noget at stå i! Her hjemme køre alt over betalingsservice, så min kæreste følger op hver månede på at alt er trukket, og så er det sådan set det. Vi har ALLE vores faste udgifter samlet, dvs. telefon, husleje, internet, opsparing, forsikring, fritids aktiviteter. Jeg tænker i skal være obs på at få betalt jeres ting til tiden, nu tænker jeg mest på " åbenbart ikke betalt husleje i 2 måneder?" Det lyder som om du ikke lige vidste i havde 8000 ekstra om måneden, som ikke var gået til huslejen, eller har jeg misforstået? Det er SÅ vigtigt at få betalt sin husleje til tiden, ellers ender man altså på gaden, så må i "vælge" hvad i har "råd" til at betale lige nu og her, og evt ringe og lave aftaler med dem i skylder, feks indtil du får job.. Held og lykke med det hele.. Håber der snart kommer et overblik, så du kan nyde babyen i maven

Vi har ikke haft 8000kr ekstra at leve for når nu huslejen ikke er blevet betalt... dem har banken taget fordi de mente at det var vigtigere (har diskuteret det med dem her til morgen).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

banana3

Anonym skriver:

Vi har ikke haft 8000kr ekstra at leve for når nu huslejen ikke er blevet betalt... dem har banken taget fordi de mente at det var vigtigere (har diskuteret det med dem her til morgen).

Det må de ihvertfald ikke, eller ved jeg egentlig ikke 100%, har ikke prøvet det før, men banken må vel ikke bare tage jeres penge ??

Anmeld

7. december 2012

maryjane

Med hensyn til at skifte bank så er det ikke muligt at gøre mens man er registreret i RKI, bare til info.

Held og lykke.

Anmeld

7. december 2012

jydeinden

banana3 skriver:

Det må de ihvertfald ikke, eller ved jeg egentlig ikke 100%, har ikke prøvet det før, men banken må vel ikke bare tage jeres penge ??

hvis der er tale om overtræk eller tale om at det er noget gæld som ts har haft i mange år så må de, men ellers tror jeg ikke de må

Anmeld

7. december 2012

banana3

jydeinden skriver:

hvis der er tale om overtræk eller tale om at det er noget gæld som ts har haft i mange år så må de, men ellers tror jeg ikke de må

Nå okay, jeg kender slet ikke til sådanne regler, synes bare det lyder vildt hvis de må tage hendes penge til huslejen?

Anmeld

7. december 2012

Mor til Mike

Jeg synes i skulle spørger noget familie om i ikke kan bo ved dem noget tid og så sige lejligheden op, tror ikke det er særlig godt at stresse med sådan et bette nummer i maven.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.