Jeg kan godt forstå, at banken ikke vil låne jer penge, og det lyder også til, at du har forståelse for det!
I er simpelthen nødt til at finde en billigere lejlighed! Det er jo umuligt at sidde i en lejlighed til 10.000 kr om måneden, når l begge er på kontanthjælp!
Har l ikke betalt indskud i den lejlighed som l bor i? Hvis l har, så må udlejer jo tilbageholde de penge, l skylder i det...
Med hensyn til hvordan l får råd til indskud, så aner jeg det ikke, det har jeg slet ikke forstand på

Men l er nødt til at sætte jer ned og lave et budget, hør evt. jeres bank, om de vil hjælpe jer eller hvis nogle af jeres venner eller familie kan hjælpe? Sæt jer ned og gå alle jeres lån, regninger, husleje og ALT hvad l har af udgifter, sæt det ind i et regneark og lav et overblik og find ud af, hvad l har at gøre med hver måned og find ud af, hvordan l kan betale de forskellige regninger, lav en budgetkonto, som l IKKE må hæve af, der betales alle regninger fra og lav en konto til mad eller hæv hver uge, hvad l må bruge på mad...
Ja det var umiddelbart mine råd
Anmeld