Dilemma :( Melde fra til julefrokost??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Mettefpigen

Omsorgsgiver skriver:

JJa

Ja jeg synes også selv at det er sent at melde fra men lysten er der godt nok ikke må jeg indrømme  

Kan sagtens se at der er mulighed for at møde nye mennesker men det er jeg virkelig dårlig til. Er og har altid været den lidt stille og indadvendte type som ikke rigtig kan snakke med andre fremmede mennesker. 

Jaa man måske du skulle give en chance :-) det kunne være det blev en sjov aften, og hvis det ikk er dig så kan du jo tage hjem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Laulund87 skriver:

Forklar det som det er og meld fra hvis du virkelig ikke har lyst

Jeg lider af social fobi/angst og jeg ville ALDRIG tage til en sammenkomst uden at kende nogen.. Måske det er sent at melde fra, men skal sådan noget ikke være noget man glæder sig til og hvor man har det sjovt?!

Jo det skal det helt bestemt....ihh...synes det er så svært. 

Jeg har før kommet til en fødselsdag hvor jeg kun kendte min veninde og hendes søster men jeg var slet ikke en del af selskabet og hyggede mig slet ikke  

Og hende her hun er jo ikke engang en veninde....kun en bekendt og vi mødes jo aldrig privat sammen alligevel. Hun inviterede mig og jeg så det som en god mulighed for at komme lidt ud. Og på det  tidspunkt kom de andre jeg også kendte...

Kan godt se muligheden og chancen for at møde andre men jeg tvivler meget på at det kommer til at ske....

Anmeld

6. december 2012

Laulund87

Omsorgsgiver skriver:

Jo det skal det helt bestemt....ihh...synes det er så svært. 

Jeg har før kommet til en fødselsdag hvor jeg kun kendte min veninde og hendes søster men jeg var slet ikke en del af selskabet og hyggede mig slet ikke  

Og hende her hun er jo ikke engang en veninde....kun en bekendt og vi mødes jo aldrig privat sammen alligevel. Hun inviterede mig og jeg så det som en god mulighed for at komme lidt ud. Og på det  tidspunkt kom de andre jeg også kendte...

Kan godt se muligheden og chancen for at møde andre men jeg tvivler meget på at det kommer til at ske....

Det er svært, men jeg synes du skal lytte til dig selv og ikke tage afsted hvis du er i tvivl. Man skal tage til sådan noget for sin egen skyld, ikke andres

Anmeld

6. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Laulund87 skriver:

Det er svært, men jeg synes du skal lytte til dig selv og ikke tage afsted hvis du er i tvivl. Man skal tage til sådan noget for sin egen skyld, ikke andres

Åhhh....hun har inviteret mig via Facebook og i gruppen har hun lige skrevet at hun glæder sig rigtig meget og har opdateret den liste over hvad vi hver især tager med  Ved snart ikke....får helt dårlig samvittighed hvis jeg melder fra...

Anmeld

6. december 2012

Laulund87

Omsorgsgiver skriver:

Åhhh....hun har inviteret mig via Facebook og i gruppen har hun lige skrevet at hun glæder sig rigtig meget og har opdateret den liste over hvad vi hver især tager med  Ved snart ikke....får helt dårlig samvittighed hvis jeg melder fra...

Jeg forstår godt det er svært.. Du må overveje det lidt mere måske, men synes stadig du skal tænke på dig selv først og fremmest

Anmeld

6. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Laulund87 skriver:

Jeg forstår godt det er svært.. Du må overveje det lidt mere måske, men synes stadig du skal tænke på dig selv først og fremmest

Tak for dine råd ihvertfald  Jeg må gå lidt i tænkeboks....

Anmeld

6. december 2012

Laulund87

Omsorgsgiver skriver:

Tak for dine råd ihvertfald  Jeg må gå lidt i tænkeboks....

Det var så lidt

Anmeld

6. december 2012

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Men du kendte jo 2. Her kender jeg kun værtinden og hun kender alle de andre og vil jo nok komme til at snakke mest med dem når nu jeg ikke kender de andre. 

Den ene var fødselaren og den anden hans kæreste jeg havde mødt en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.