Et lille ? om MFR vaccinen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

HeidiØ

Omsorgsgiver skriver:

Min datter bliver 15 mdr. her d. 27 december så venter også med at få en tid til den vaccine til engang i januar. Hun har dog ikke reageret ved de 3 andre vacciner men denne her er jo anderledes så tør ikke tage chancen så tæt på jul og nytår. 

Ja, nemlig!

Så vi venter til januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

HeidiØ

Monica P skriver:

vi snakkede også med lægen om det var en skidt dato, og hun mente at det godt kunne gå da der ofte går op til to uger før de reagerer hvis de reagerer, min søsters to børn og mine kusines barn reagerede slet ikke på vaccinationen så jeg håber lidt det samme sker for Johanne

Monica

for det!

Anmeld

6. december 2012

HeidiØ

Baagøe skriver:

Min datter har ikke haft nogen reaktion overhovedet

Ved MFR kun eller osse de 3 første?

Anmeld

6. december 2012

L&V

Altså Laura har ik fået sin 12 mdrs vaccination endnu fordi hun har været skidt hvergang og de ved hvor voldsomt hun reagere så hendes bliver os skubbet noget

Anmeld

6. december 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Altså Laura har ik fået sin 12 mdrs vaccination endnu fordi hun har været skidt hvergang og de ved hvor voldsomt hun reagere så hendes bliver os skubbet noget

Okay, øv træls..

men det kan hun vel stadig nå?

Anmeld

6. december 2012

Mettefpigen

15 måneders vaccinen er ikk så slem som de andre... Og det er også kun 1 stik... Der kan gå op til 2 uger før de reagere, og lukas fik den i tirsdags og har ikk reageret endnu :-)

Anmeld

6. december 2012

L&V

HeidiØ skriver:

J

Okay, øv træls..

men det kan hun vel stadig nå?

Ja ja det lød på lægen som om at det var lidt lige meget hvordan og hvornår

Anmeld

6. december 2012

Ayasmor

Vent du bare.. Min datter var 15 mdr. d. 20. marts.. Men grundet konstant sygdom, endte det med hun først fik den i midt juni.. Hun endte så desværre også med røde prikker over hele kroppen og 41 i feber, men først ca. 20 dage efter vaccinen. Hun fylder 4 år, her d. 20, men pga. jul og min afsluttende eksamen i midt januar, så får hun altså først den vacc. i starten af februar.

Anmeld

6. december 2012

Fenja09

HeidiØ skriver:

Ja, den skal William jo ha ved 15 mdr, dvs her d. 13/12 - MEN.. jeg tænkte: gør det noget man venter til januar? Elller SKAL det være der?

Det kan sagtens vente. Min datter er 15 måneder og skal først have den i Januar.

/Fenja

Anmeld

6. december 2012

Clisolka

Monica P skriver:

vi snakkede også med lægen om det var en skidt dato, og hun mente at det godt kunne gå da der ofte går op til to uger før de reagerer hvis de reagerer, min søsters to børn og mine kusines barn reagerede slet ikke på vaccinationen så jeg håber lidt det samme sker for Johanne

Monica

Til Ts, jeg ville også vente. Det burde ikke være et problem 

Min datter reagerede ca. 14 dage efter stikket - men det var ikke så voldsomt og varede kun 1-2 døgns tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.