Et lille ? om MFR vaccinen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. december 2012

HeidiØ

Ja, den skal William jo ha ved 15 mdr, dvs her d. 13/12 - MEN.. jeg tænkte: gør det noget man venter til januar? Elller SKAL det være der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

JuniMama

Det kan sagtens vente til januar, det sker der ikke noget ved!

Anmeld

6. december 2012

B&J

nej det sker ikke noget ved da daniel skulle have sin ventede vi også 3uger ekstra og det var fordi vi skulle noget andet oven i så slog vi 2 fluer med et smæk

Anmeld

6. december 2012

Laulund87

Du kan godt vente

Anmeld

6. december 2012

HeidiØ

Perfekt, tak alle 3

Sys ikke lige han skal ha den så tæt på jul, ved ikke hvordan han vil reagerer !

Anmeld

6. december 2012

Troldemommi

HeidiØ skriver:

Perfekt, tak alle 3

Sys ikke lige han skal ha den så tæt på jul, ved ikke hvordan han vil reagerer !

uha Johanne skal have sin 15 måneder stik den 21 december  men vi håber det bedste

Monica

Anmeld

6. december 2012

HeidiØ

Monica P skriver:

uha Johanne skal have sin 15 måneder stik den 21 december  men vi håber det bedste

Monica

Pyh, det turde jeg ikke! William har reageret på de 3 andre! Og har hørt de først reagerer nogle dage efter ved MFR! :/

Anmeld

6. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Min datter bliver 15 mdr. her d. 27 december så venter også med at få en tid til den vaccine til engang i januar. Hun har dog ikke reageret ved de 3 andre vacciner men denne her er jo anderledes så tør ikke tage chancen så tæt på jul og nytår. 

Anmeld

6. december 2012

Troldemommi

HeidiØ skriver:

Pyh, det turde jeg ikke! William har reageret på de 3 andre! Og har hørt de først reagerer nogle dage efter ved MFR! :/

vi snakkede også med lægen om det var en skidt dato, og hun mente at det godt kunne gå da der ofte går op til to uger før de reagerer hvis de reagerer, min søsters to børn og mine kusines barn reagerede slet ikke på vaccinationen så jeg håber lidt det samme sker for Johanne

Monica

Anmeld

6. december 2012

Pige2009

HeidiØ skriver:

Min datter har ikke haft nogen reaktion overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.