Anonym skriver:
Mangler overskud og overblik, så vil gerne høre hvad i gør i jeres LIV, HJEM 
Jeg synes der er vildt meget i hverdagene, oprydning, opvask, tøjvask ( tøjbunker) der bare bliver større og større - selvom jeg vasker, vasker og vasker , en hund som pisser på min dyne så den skal vaskes hele tiden
lektier
sønnens lektier
madpakken
madlavning
indkøb
fritidaktiviteter osv osv ovs - kunne egentlig blive ved, hvordan pokker holder i hoved koldt med alle de ting som skal laves i Huset / hjemmet ???
synes jeg gør alle disse ting hver dag og alligevel flyder tøjet osv...
er da ved at blive skør...
har i nogle råd til hvordan man strukturere hjemmet ?
Først... Få hunden ned fra sengen
Og ellers ned fra møbler osv. Så er jeg hundrede på, at den stopper med at pisse sin dominans af i din dyne 
Også vil jeg med glæde dele min ellers struktureret hverdag 
Jeg hæver kun penge om mandagen og der handler jeg stort ind til hele ugen. Handler også fredag. Der handler jeg mælk, frugt og slik til om aftenen.
Vasketøj der har jeg 3 maskiner pr dag. Jeg sætter 1 maskine over om morgenen, 1 om eftermiddagen og 1 efter aftensmaden. ALT kommer i tumbler og hver "omgang" tøjordning tager max 10 min.
Børnenes lektier bliver lavet kl 17, hvor jeg begynder på aftensmaden og de laver dem ved spisebordet, så jeg lige kan gå til og fra og hjælpe.
Da jeg læste, lavede jeg først lektier kl 20, da den mindste var kommet i seng.
Madpakker laver jeg, når der er ryddet af bordet efter aftensmaden. Det er madpakker til manden, den mindste og jeg. De store drenge på 13 og 14 år, laver selv madpakker.
Og ellers har jeg en metaltavle i køkkenet med alle ugens dage på. Den opdatere jeg hver søndag aften, hvor jeg skriver næste uges aftaler op, mine arbejdstider, fritidsinteresser og madplan op.
Søndag kigger jeg reklamerne for tilbud i de butikker, jeg handler i og skriver op på min mobil, hvad jeg skal handle om mandagen og i hvilke butikker, det er på tilbud. De tilbud de har er ofte med til at præge aftensmaden i ugen efter. Laver sjældent til 2 dage pga vi er så mange. Skal bare lave giga portioner, hvis vi skal have til 2 dage