Gode råd til Kæreste-tid med Skod Økonomi?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Jeg købte for nylig en chokolade tapas fra summerbird og en alkoholfri hvidvin (er gravid) og så hyggede mandse og jeg med kortspil. Det kostede under 200kr

ja det var da billigt, men nu er det mere fordi vi har det egentlig bedst når vi er  ude i verden

herhjemme kan vi sagtens hygge med kortspil og en snak over et glas rødvin, men når vi er ude og køre f.eks. så glemmer vi alt om probelmerne med økonomien osv... ved kort det er kortvarigt, men hold op det hjælper på os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Papillon

Åh hvor kan jeg dog også nikke genkendende til det. Der sættes bare lidt gnist under forholdet, når man foretager sig noget rigtigt sammen. Desværre sætter økonomien grænser.

Vi bor ikke så langt fra en IKEA og kan finde på at tage derhen i restauranten og spise. Det kan klares to voksne for 100 kr. plus minus (alt efter hvor meget, man spiser). Derefter går vi gerne igennem udstillingen eller bare småtingene og kigger og snakker - faren er selvfølgelig at man køber noget, men det er altså muligt at lade være

Kort- og brætspil lyder rigtig hyggeligt! Hvis bare han gad... Playstation, Wii, Xbox og lignende har vi ikke, og det er der heller ikke råd til. Til gengæld er det SÅ hyggeligt, når vi endelig finder en serie, vi begge synes om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.