Kære baby.dk Piger, damer , mænd osv 
Jeg vil spørge om i har nogle gode råd til mig og Kæresten, herhjemme er vi meget præget af dårlig økonomi, og det skaber virkelig dårlig stemning altid!
det tærre på vores forhold som bare pokker, og vi har faktisk altid kæmpet med den økonomi i de 7 år vi snart har været sammen.
i de sidste 2 år, synes jeg at vores forhold har været ret dødt, synes ikke vi er der for hinanden osv. vi kæmper os med projekt-baby ( har vi gjort i 3½ år )
MEN : Igår skulle min mand til undersøgelse, og han hvde brug for mig at jeg tog med ham, vi havde en super hyggelig køretur, vi elsker at køre lange turer, sådan har vi det SÅ rart sammen, så det tænker jeg da at vi skal gøre noget mere, vi har godt nok ikke bil, men låner tit en 
men benzin er jo dyrt i længden, men har i nogle gode råd til hvad kæresten og jeg kunne fortage os sammen, uden det koster en halv million kr.
vi har ikke råd, og hver gang jeg forslår kæresten en Tivoli tur her i det flotte vinter, eller en tur til KBH og finde en lækker restuarant, siger han : det har vi ik råd til 
og det er os rigtigt,men nogengange er det virkelig en lang tyk pølse at vi ik kan fortage os noget...
skovturer osv. er vi ved at køre trætte i .
Jeg kan mærke jeg har fundet ind til min kæreste igen, og kan mærke at jeg elsker ham meget, som jeg altid har gjort, men alt det negative overgår tit, så kunne godt tænke mig at jeg kunne gøre noget rart for ham / os... så vi kunne mærke hinanden igen, uden at sidde inden for vores 4 vægge.
vi har en søn på 6 år sammen, super dejlig lille fyr, så det skal også lige tages i betragtning inden i kommer med forslag som tage væk en weekend 
hold op det blev lagt mit indlæg, men kunne virkelig godt bruge nogle råd og ideer 
Knus fra mig