Føler mig doven ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Det kan være jeg skal bestille mig sådan en .. God ide.. For det er da rent ud sagt r*v sygt !!! 

Jeg har nu sat mig det delmål at imorgen skal jeg sætte julepynt op . Og vaske gulv i køkkenet.. Så sker der da lidt !! 

En ugeplan kunne faktisk være en god ide.. Især fordi jeg er lidt en planlægger.. SÅ har jeg da noget at forholde mig til ...

Jeg giver 125 kr for alle vinduerne, normalpris er 150 kr, men fordi vi er flere "huse" her på vejen der vil have det gjort har vi fået rabat. Nu jeg kigger mig omkring, så trænger vi godt nok snart til at få dem rengjort igen

Ja, det er ikke så tosset når man lige finder måden på det. Det skal jo være sådan at man får det gjort og jeg vil nemlig også helst have skrevet tingene ned, mest fordi jeg ellers glemmer forsk. ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

MyLove E

AalborgPigen skriver:

Ja jeg anede ikke hvilken kategori jeg skulle ligge den her i .. !! 

MEN ...

Jeg føler mig som en doven slakse dukke !!! 

Jeg arbejder konstant - arbejder i butik .. Og jul er bestemt ikke afslapning...

Men altså jeg er for dårlig til at gøre rent.. Vores lejlighed er ikke rodet, men der er "hængepartier" såsom vask af vinduer, hovedrengøring, oprydning i skuffer skabe, tøj osv.. Jeg har lige ryddet op i vores soveværelse, og fået gjort orden i ALT .. Men poserne er ikke kommet videre end til stuen, de flyttes i weekenden.. Men jeg gad bare godt have energi og KRAFTEN til at vupti så var der styr på sagerne... 

Men hvordan dælan kommer jeg til det punkt ?! 

Jeg vasker op, vasker tøj osv - noget der føles som hele tiden.. Så vil lige gentage at det ikke er fordi vi bor i en svinesti !

Men jeg syntes altså det er svært at finde energi til det hele.. Jeg har heller ikke fået sat alt julepynt op endnu, og vi skriver 5 december ! Men for pokker det er svært for mig at overskue.. Især når man ser på julepynt, gavepapir osv HVER dag !! 

Orkkk.. Lige lidt brok herfra! (og skuffelse over mig selv) 

SMASK lige i hovedet på mig..

Jeg kender alt det du skriver ALT for godt.
Der er bare en forskel jeg arbejder ikke..

Jeg syntes du bare skal slappe af og hygge med lidt julelys og manden:-)

Anmeld

6. december 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Og jeg føler mig bare lidt "unormal" når at man så kommer hjem til folk og det så er helt rent. Og jeg tænker.. puhh jeg mangler også liiige at vaske gulv osv... 

Jeg synes sjældent at jeg kommer i hjem der er totalt rengjorte og egentlig gør det mig heller ikke noget at der mangler lidt hist og her, så længe der ikke roder i bunker og er ulækkert. Hvis der er lidt støv i hjørnerne og spindelsvæv i lamperne højt oppe så genere det mig ikke. Det handler også om priortering. Når min datter er hjemme gider jeg ikke drøne rundt og gøre rent, så bruger jeg tiden på hende.

Anmeld

6. december 2012

Rikke, Liam & Linus

evamor skriver:

Åh kender alt for godt de hængepartier... Og har nok ikke nogen gylden løsning på hvordan man lige får løftet energien. Andet end at jeg ved med mig selv at jeg bare vil være så glad og tilfreds bagefter, så det kan måske være motivation.? Andre dage må man bare erkende at der ikke er noget ekstra at give af....

Og så vil jeg lige indsætte den her, som jeg godt kan lide....

KH og glædelig jul

Fedt fedt fedt! Sådan er vores hjem...høhø  

Min svigermor var på besøg den anden dag, og hun er lidt neurotisk mht. rengøring, du finder ikke et støvfnug nogen steder. Hun "kom til" at påtale vores ovn med følgende kommentar "ej, hvor er den beskidt....ja, undskyld men det er den altså" Og det er altså kun ca. 1 måned siden den blev gjort ren sidst. 

Man kan sgu ikke nå det hele! 

Anmeld

6. december 2012

Muffin_girl

LR85 skriver:

Ved du hvad. 

Det er bare en god ide. 

Jeg vil være med. Jeg vil have støvsuget og vasket gulv og ryddet godt op. 

Lad mug høre senere hvordan dagen er gået

Giver dig en update imorgen !

Anmeld

6. december 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Jeg giver 125 kr for alle vinduerne, normalpris er 150 kr, men fordi vi er flere "huse" her på vejen der vil have det gjort har vi fået rabat. Nu jeg kigger mig omkring, så trænger vi godt nok snart til at få dem rengjort igen

Ja, det er ikke så tosset når man lige finder måden på det. Det skal jo være sådan at man får det gjort og jeg vil nemlig også helst have skrevet tingene ned, mest fordi jeg ellers glemmer forsk. ting.

Det er ellers billigt !!! Vil jeg undersøge...

Ja sådan har jeg det også Er glemsom

Anmeld

6. december 2012

Muffin_girl

Tauf skriver:

SMASK lige i hovedet på mig..

Jeg kender alt det du skriver ALT for godt.
Der er bare en forskel jeg arbejder ikke..

Jeg syntes du bare skal slappe af og hygge med lidt julelys og manden:-)

Det var ikke ment som et SMASK !!! 

Da jeg arbejdede var jeg endnu mere doven, der var det endnu sværere.. Netop fordi man intet har at give sig til. Så må nok bare erkende jeg er doven 

Det lyder som en god ide !! 

Anmeld

6. december 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Jeg synes sjældent at jeg kommer i hjem der er totalt rengjorte og egentlig gør det mig heller ikke noget at der mangler lidt hist og her, så længe der ikke roder i bunker og er ulækkert. Hvis der er lidt støv i hjørnerne og spindelsvæv i lamperne højt oppe så genere det mig ikke. Det handler også om priortering. Når min datter er hjemme gider jeg ikke drøne rundt og gøre rent, så bruger jeg tiden på hende.

Priortering er nemlig vigtigt !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.